Nimenhuuto blogi Nimenhuuto blogi

Uusi ennätys Nimenhuudon käytössä

23. elokuuta, 2015 | Kaikki artikkelit

Nimenhuudon käyttäjämäärät kasvoivat uuteen ennätykseen. Viime viikolla kävijöitä oli jo yli 400.000. Ehkä lukema vielä nousee, kun sisäkausi ja sarjapelit pyörähtävät kunnolla käyntiin.

Käyttäjämäärien kasvu on hyvä asia. Useampi joukkue pystyy pyörittämään arkeaan paremmin ja voimme osaltamme auttaa ihmisten liikuntaharrastuksia. Toiseksi, kasvu auttaa panostamaan palvelun kehittämiseen. Seurauksena on positiivinen kierre.

Kasvu on hallinnassa. Toissaviikon maanantaina palvelussa oli kolme kertaa hitautta kuormituspiikkien aikana, ja jouduimme viilaamaan palvelinkoneiden asetuksia. Nimenhuudon pysyminen käytettävissä ja nopeana ovat meillä prioriteettilistan kärjessä, joten olimme rakentaneet automaattiset mittarit seuraamaan tilannetta. Saimme hälytyksen hyvissä ajoin ja parhaat voimat alkoivat työstää nopeaa kapasiteetin kasvatusta. Uusi serveri oli linjoilla palvelemassa käyttäjiä muutamassa tunnissa. Eihän tämä mitään rakettitiedettä ole, mutta onnistumiset tuovat hyvää fiilistä.

Reilun pelin turnaus Kuva: iheartsportsgifs.tumblr.com

Kiitos vanhoille käyttäjille ja tervetuloa uusille! Jatkamme palvelun kehittämistä palautteenne ja ehdotustenne avulla.