Airsoft­joukkueita

Airsoft on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on airsoft. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne airsoft­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan airsoft­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin airsoftjoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 5 ja niissä on yhteensä yli 100 pelaajaa.

Jo 5 airsoftjoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

jvisoft Nimenhuuto.com

Jalasjärvi Airsoft Ry perustettiin 09.11.2007. Yhdistyksen tarkoitus on ylläpitää ja kehittää airsoft-harrastusta Jalasjärven alueella. Tämä pitää sisällään muunmuassa pelialueiden kehittämistä ja pelitoiminnan järjestämistä. Tärkeä osa-alue on myös ohjaaminen turvalliseen harrastamiseen. Yhdistys toivottaa kaikki harrastajat ja asiasta kiinnostuneet tervetulleeksi peleihinsä. Lisätietoa: www.jvisoft.net

Kukkis kirjoitti: Tuun myöhässä töiden takia (15 päivää sitten)

Jalasjärvi

pmksoft Nimenhuuto.com

Pmksoft järjestää airsoftia Pieksämäellä ja sen lähiseuduilla.

Aleksi kirjoitti: Aleksin veli tulisi mukaan , jos saa varusteet ja aseen lainaan yhdistykseltä (3 kuukautta sitten)

Pieksämäki

Varikonsoftaajat Nimenhuuto.com

Varikon Softaajat ry järjestää Kokkolan vanhalla Asevarikolla Arisoft tapahtumia viikoittain torstaisin ja sunnuntaisin. Tapahtumat järjestetään yhteistyössä Airsoft Trooperin kanssa.

Otso kirjoitti: Hei, onko nämä uudenvuoden aaton pelit vasta klo 17? (4 kuukautta sitten)

Kokkola

Hankasoft Nimenhuuto.com

Hankasalmen softaavan nuorison perustama porukka. Mukaan otetaan mielellään uusia harrastajia. Kysy laina-aseista ja varusteista esim. täällä tai Instagram/hankasoft

Juusa kirjoitti: https://chat.whatsapp.com/FATHWF2srm05ThNopAGPRz (8 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Hankasalmi

Air hub Nimenhuuto.com

Oskari kirjoitti: Miten pääsen whatsapp ryhmään? (11 kuukautta sitten)

Keski Suomi

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja