Cricket­joukkueita

Cricket on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on cricket. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne cricket­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan cricket­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin cricketjoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 6 ja niissä on yhteensä yli 120 pelaajaa.

Jo 6 cricketjoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Stadin ja Keravan Kriketti Nimenhuuto.com

Stadin ja Keravan Kriketti is a merger of Stadin Krikettikerho and Keravan Kriketti in 2018 to form the largest and the most diverse club in Finland. We have one team playing in Cricket Finland's One-Day 40-over and two in the T20 competitions, and teams also in the winter indoor league.

Helsinki

Beer Monsters CC Nimenhuuto.com

The most awesome beer team in Finland. Gentlemen's cricket tesm. We can tailor a team for a good match vs most friendly opposition. Extensive squad of varied ability and expectations.

Helsinki, Vantaa, Espoo

HSK Club Nimenhuuto.com

Helsinki

Oulu Cricket Club Nimenhuuto.com

Oulu

VVBS Cricket team Nimenhuuto.com

Jussi kirjoitti: Welcome! This is an example message on your team's bulletin board. It's great to have your team onboard! If you have any questions, don't hesitate to contact: support@playerlineup.com Best, Jussi from support. PS: If you want, you can remove example messages and players from your team :) (Noin 2 kuukautta sitten)

Espoo, Finland

Ekenäs CC Nimenhuuto.com

Welcome to Ekenäs Old Boys!

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Cricketjoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on cricket on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.