Futsal Ii

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Ii ja lajina on futsal. Niitä löytyy yhteensä 13 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, lentopallo, pesäpallo, futsal, sähly, koripallo, kuorolaulu ja kaukalopallo.

Katso lista koko maan futsaljoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Kontion Pallo Nimenhuuto.com

Alakylän ehdottomasti kovin sählyporukka tuohon aikaan tuossa paikassa. Tavoitteellinen tulosurheilu on kaikki kaikessa. Siksi Kontion Pallo pyrkii määrätietoisesti kohti isompia kaukaloita, kirkkaampia valoja ja laajoja fanijoukkoja. Tavoitteenamme on olla yksi Suomen parhaista, tällä kokoonpanolla pelaavista joukkueista vuoteen 2025 mennessä. Jos elämäsi kaipaa uusia haasteita, liity Kontion palloon. Taantuvia taitoja tukien, Kontion Pallo. You´ll never sauno alone

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Sähäly, Jalkapallo, Futsal ja Saunominen

LaFK-07 Nimenhuuto.com

Kiiminkiläinen jalkapallo ja futsaljoukkue. Talvisin harjoitellaan sisällä jalkapalloa ja futsalia kolme kertaa viikossa. Kesäisin treenataan jalkapalloa Laivakankaan tekonurmella kolme kertaa viikossa. Osallistumme kauden mittaan useisiin eri turnauksiin, paikallisiin sarjoihin sekä piirisarjaan.

Ii Futsal Nimenhuuto.com

Höntsä Futsal pelit Iisi-Areenalla Maanantaisin klo 20:00 - 21:30 Kaikille avoin.

Joukkue etsii pelaajia: Kaikille avoimet Futsal höntsäpelit. Tervetuloa mukaan!

Tuomo kirjoitti: Mobilepay oli muuttunut ja en keksi tapaa millä siihen vanhaan Futsal kohteeseen voisi maksun laittaa. Kai se oli niin että kevätkausi on oma kokonaisuutensa. (Noin 2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Ii

Fc Siili 07-08 tytöt Nimenhuuto.com

FcSiilin perheen tämä Siilijoukkue koostuu 2007-2008 syntyneistä innokkaista jalkapalloilija aluista. https://fcsiili.sporttisaitti.com/joukkueet/tytot-07-08/pelaajat/

Joukkue etsii pelaajia: Joukkueeseen mahtuu vielä innokkaita -07 ja -08 tyttöjä pelaamaan jalkapalloa...

Päivitetty melkein 3 vuotta sitten

Siilinjärvi
Tytöt

LaFK Miehet Nimenhuuto.com

Laivakankaan Futis Klubi Miesten joukkue Seuran viralliset sivut löytyy osoitteesta www.lafk.fi Ko. sivuilla yhteystiedot myös juniorijoukkueisiin.

Joukkue etsii pelaajia

Mikko kirjoitti: Hieman 50/50... (Noin kuukausi sitten)

JuNsU Nimenhuuto.com

JuNsU on Oulun divareita tahkoava jalkapallo- ja futsaljoukkue, joka vannoo sexy footballin nimeen. JuNsUun ovat kaikki pelurit tervetulleita; ikään, taitotasoon tai elopainoon katsomatta, ns. "reenien kautta"!

Joukkue etsii pelaajia

Päivitetty vuosi sitten

Ylikiiminki, Oulu

FC Siili tytöt2010 Nimenhuuto.com

FC Siilin Kymppityttöjen joukkue on iloinen ja energinen tyttöjoukkue, jolla on hyvä kaverihenki ja joka on avoin kaikelle uudelle ja erityisesti uusille kavereille pelasi ne minkävärisissä paidoissa vaan. Pelaajia on yli 30 vuonna 2020. Tervetuloa mukaan pelaamaan !

Siilinjärvi
Tytöt

BFB Nimenhuuto.com

Piikkiöläinen harrasteurheilun huippuseura. Epäonnistumme kentällä rankasti lajista riippumatta.

Päivitetty melkein 6 vuotta sitten

Jalkapallo, Futsal, Pesäpallo, Sähly ja Lentopallo
Piikkiö / Turun Seutu

Iittalan Pallo P12 Nimenhuuto.com

Iittala

Riemun naiset Nimenhuuto.com

Salla kirjoitti: En tuu paluukyydillä (Noin 2 kuukautta sitten)

Liikunnan Rakennus

PiPS M35 Nimenhuuto.com

Piikkiö

PiPS-Tykit Nimenhuuto.com

Piikkiö

FC Radanvarsi Nimenhuuto.com

Hyvinkään ja Riihimäen alueen eli "radanvarren" harrasteporukka. Futsalia ja jalkapalloa turnauksissa ja harrastesarjoissa hyvässä hengessä.

Hyvinkään Ja Riihimäen Alue