J Sipoo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Sipoo ja lajina on j. Niitä löytyy yhteensä 10 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, jäätyminen, harrastajaorkesteri, kaukalopallo, lentopallo, suunnistus, ringette ja golf.

Katso lista koko maan jjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Sipoo United Nimenhuuto.com

Sipoo United Toiminta-ajatus ja tarkoitus: ”Yhdistyksemme tarkoituksena on tarjota Sipoolaisille liikunnallista harrastustoimintaa, jossa pääpaino on kokonaisvaltaisessa liikunnassa ja jalkapallollisissa lajitaidoissa. Toiminnan perusta on yksilöllisyys, tasavertaisuus ja oikeudenmukaisuus, läpinäkyvyys, kunnioitus ja kehitysmyönteisyys, turvallisessa ympäristössä”.

Päivitetty vuosi sitten

SVJ Nimenhuuto.com

SVJ pelaa kerran viikossa vauhdikasta höntsää.

Joukkue etsii pelaajia: SVJ etsii rinkiin muutamaa vakituista kenttäpelaajaa sekä maalivahtia. Yhteyd...

Heikki kirjoitti: Tämän päivän jäät peruttu koska jää ei ole kunnossa👌 (5 kuukautta sitten)

GV-Hockey Nimenhuuto.com

GV-Hockey, Harraste kiekko joukkue joka pelaa Hik-Harraste sarjaa

FC SaPa Nimenhuuto.com

You'll never lose alone.

Päivitetty melkein 5 vuotta sitten

SV Oldtimers Nimenhuuto.com

Sami kirjoitti: Ottelu siirretty pelattavaksi 4.6. Klo 21 sama paikka. (Noin 11 tuntia sitten)

sipoonsoittajat Nimenhuuto.com

Sipoonsoittajat, eli Sipoon kamariorkesteri ry. on Sipoolainen harrastajaorkesteri. Treenit perjantaisin klo 18-20.30 . Paikka. Sipoon Kirkko, Iso kylätie 1, 04130 SIPOO. https://www.sipoonkamariorkesteri.net/ Lisää soittajia kaivataan! Lisätietoja Kati Liukolta (kati.liukko@porvoo.fi) puh. 040-4891763

Tapio kirjoitti: Hei. Huomenna pe.19.4.on liian vähän osallistujia että pidettäisiin harjoitus. Laitan viikonloppuna linkit jousitettuihin stemmoihin. Kannattaa silmäillä stemmoja etukäteen ennen seuraavia harjoituksia. Harjoitellakin saa mielellään.T. Tapio (6 päivää sitten)

Harrastajaorkesteri

PAPA HC Nimenhuuto.com

PAPA HC AItoa Sipoolaista höntsähokia jo vuodesta 2004.

Svartböle United Nimenhuuto.com

Perjantailätkää ikäukoille