Joukkuevoimistel­joukkueita

Joukkuevoimistel on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on joukkuevoimistel. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne joukkuevoimistel­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan joukkuevoimistel­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin joukkuevoimisteljoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 85 ja niissä on yhteensä yli 1700 pelaajaa.

Jo 85 joukkuevoimisteljoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

FNV Arielle Nimenhuuto.com

Arielle- joukkue on perustettu syksyllä 2019. Joukkue harjoittelee kolmesti viikossa 1,5-2h kerrallaan. Ariellessa harjoitellaan lajitaidon alkeita, nopeutta, voimaa ja liikkuvuutta. Harjoituksissa opetellaan mm. kuperkeikkoja, kärrynpyöriä ja muita akrobatialiikkeitä. Tutustumme myös erilaisiin voimisteluvälineisiin, kuten naruun, palloon ja vanteeseen. Harjoittelemme monipuolisesti kokeilemalla välillä myös muita urheilulajeja, leikkiä unohtamatta. Jokaisen harjoituksen tavoitteena on iloinen mieli ja punaiset posket.

Forssa

HCWrotary Nimenhuuto.com

Helsinki City West Rotary Club

Joukkue etsii pelaajia: Tule mukaan Helsinki City West Rotary Clubiin Tervetuloa myös vieraaksi. Visi...

Pentti kirjoitti: Olen Tampereella kokouksessa 8.4., enkä tiedä ehdinkö ajoissa takaisin Hesaan ja kokoukseen. (16 päivää sitten)

Helsinki

Spjutsundin urheilukalastajat Nimenhuuto.com

Vuodesta 1996 lähtien olemme kalastaneet vuosittain hampaat irvessä kaikilla välineillä kaikista lätäköistä. Saalistakin on saatu, etupäässä on ollut hauskaa.

Joukkuevoimistelu, Pilkkiminen ja Kirkkovenesoutu
Vantaa

Celina K Nimenhuuto.com

Celina K ryhmässä olevien nimenhuuto

Natalie kirjoitti: Moikka! Tänään pukuesityksessä huomasimme että pukut ovat hieman läpinäkyviä. Tämä on ongelma koska nuorten sarjoissa tulee pistevähennyksiä jos alusvaatteet näkyvät läpi. Tämän takia pyydän että kaikki ostasivat ihonvärisiä (mielusti saumattomia) alusvaatteita. Esim piruetista saa alushousuja 19... (12 päivää sitten)

Aidian Vapa Nimenhuuto.com

Mukaan ovat tervetulleita kaikki aidiaanit, jotka ovat kiinnostuneita osallistumaan työhyvinvointia ylläpitävään vapaa-ajan toimintaan.

Alli kirjoitti: Moi, kolme viikkoa aikaa ilmoittautua Paint&Party tapahtumaan! Huom tämän jälkeen ilmoittautumiset sitovia. Tällä hetkellä osallistujia 8. Muistutuksena että tapahtuma perutaan jos osallistujia alle 10 (5 kuukautta sitten)

TNV Vega Nimenhuuto.com

Vega on Tampereen Naisvoimistelijoiden tanssiliisen voimistelun 10-12 -vuotiaiden kilpajoukkue. Timanttinen joukkue on aloittanut vuonna 2019.

Viima J Nimenhuuto.com

Viima J

Tapiolan Voimistelijat

Joutojätkät Nimenhuuto.com

Joutavuuden kuvaaminen on epäjoutavaa.

Espoon Kuningaskunta

Aava KH Nimenhuuto.com

Tervetuloa mukaan voimistelemaan Aava KH joukkueeseen!

Celina 11 Nimenhuuto.com

Täällä Celina K:n ja X:n harjoitukset, tapahtumat ja tiedotteet. Merkatkaa tapahtumiin IN jos osallistutaan ja OUT jos on pois. OUT lisätietoihin miksi pois "esim sairas, loma tms". Lähtökohtaisesti kaikkeen osallistutaan.

Darla Nimenhuuto.com

Oulun naisvoimistelijoiden 2013-2015 syntyneiden joukkuevoimisteluryhmä.

Päivitetty melkein 5 vuotta sitten

Oulu

TeamDelia Nimenhuuto.com

Team Delia on Oulun naisvoimistelijoiden voimistelujoukkue, jossa voimistelee pääosin vuosina 2009-2010 syntyneitä voimistelijoita. Joukkue harjoittelee 3-4 kertaa viikossa ja kilpailee vuosina 2018-2019 joukkuevoimistelun 8-10 vuotiaiden sarjassa.

Oulu

Kilpa Cirena Nimenhuuto.com

Pauliina kirjoitti: Aikataulu: Klo 8.30 kisapaikalla - päälle pitkät legginsin + joukkueen pitkähihainen - nuttura kotona, meikipohjan voi tehdä kotona tai kisapaikalla Klo 9.56 lämppäputki Klo 11.22 suokka (2 päivää sitten)

Celina KH Nimenhuuto.com

Sara kirjoitti: Aikataulu☀️ - Paikalle klo 12.45 - Suoritus 3. Blokissa noin klo 15.03 numerolla 51. - Suorituksen jälkeen jäämme seuraamaan blokin loppuun klo 16.30 asti. mukaan: - puku - aluspuku - kisatossut - meikkivälineet ja ripsari - juomapullo - venyttelytyyny - evästä (11 päivää sitten)

Taiga KH Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Cirena KH Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Flex Pre Junior Nimenhuuto.com

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

Turku

Loiste Nimenhuuto.com

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Kide Nimenhuuto.com

Taiga M Nimenhuuto.com

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Joukkuevoimisteljoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on joukkuevoimistel on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.