Kahvakuula­joukkueita

Kahvakuula on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on kahvakuula. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne kahvakuula­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan kahvakuula­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin kahvakuulajoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 6 ja niissä on yhteensä yli 120 pelaajaa.

Jo 6 kahvakuulajoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Leppäveden Kahvakuula Nimenhuuto.com

Kaveriporukan kahvakuulaus, mukaan saa tulla ikään, sukupuoleen tai kuntoon katsomatta. Teemme monipuolisen ohjelman läpi niin että, jokaista liikettä tehdään sekunttikellolla. Liikkeet on jaettu 4-6 minuutin jaksoihin jonka jälkeen tauko. Ohjelma vaihtelee mutta aina pyritään tekemään käsiä, jalkoja selkää ja vatsoja. Opastusta liikkeisiin on aina saatavilla. Oma kuula ja alusta mukaan.

Joukkue etsii pelaajia

katja kirjoitti: Voi olla että myöhästyn, mutta tulossa (5 kuukautta sitten)

Kahvakuula
Leppävesi, Tiituspohja

TurkuFightingCenter Nimenhuuto.com

Turku Fighting Center on Turussa toimiva urheiluseura, jonka harjoittelee osoitteessa Hakapellonkatu 2 sijaitsevalla salilla tai sen viereisellä ruohokentällä. Seuran omaan lajivalikoimaan kuuluu kuntonyrkkeily sekä kahvakuulaharjoittelu.

Juho kirjoitti: Program day: S&S OR Snatch H/S/V (Noin 4 tuntia sitten)

Kahvakuula ja kuntonyrkkeily

Crosstraining Factory Loviisa Nimenhuuto.com

Tämä on Crosstraining Factory Loviisan ilmoittautumis-/varausjärjestelmä. Sinun tulee rekisteröityä palveluun, jotta voit ilmoittautua ohjatuille tunneille. Jos rekisteröitymisessä ja ilmoittautumisessa on ongelmia, ota yhteyttä cfloviisa@gmail.com tai soita 050-5938153.

Kahvakuulailu, Intervallitunnit, Kuntonyrkkeily, Mobility ja Bodyweight
Loviisa

helmijana Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia

Päivitetty vuosi sitten

Kahvakuula ja Treeni
Toivakka

Askolan kahvakuulaajat Nimenhuuto.com

Harrastaa kahvakuulaa Askolassa.

Kahvakuula
Askola

SPU Nimenhuuto.com

SPU ry. Liikuttava seura Seinäjoelta!

Jalkapallo, Salibandy, Jääkiekko, Pesäpallo ja Kahvakuula
Seinäjoki

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja