Kaukalopallo Espoo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Espoo ja lajina on kaukalopallo. Niitä löytyy yhteensä 14 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, jääkiekko, lentopallo, koripallo, futsal, sulkapallo, tennis, sähly ja joukkuevoimistelu.

Katso lista koko maan kaukalopallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Nitro-99 Nimenhuuto.com

Nitro-99 pelaa Helsingin Kaukiksessa 40 v ikämiehissä C-sarjaa.

Joukkue etsii pelaajia: Nitro-99 tarvitse lisää kaukalopallonpelaajia joukkueeseen. Ota yhteyttä!

Espoo/Helsinki

ToTEA7 Nimenhuuto.com

SARJAPELIT 2020-2021 https://tea2020-kap.torneopal.fi/taso/lohko.php?turnaus=tea_kap20&sarja=KP&lohko=1 Torstaiaamun kaukalopallovuoro 7-8 Leppävaarassa Warrior Areena/ Alpha kaukalo Yhteyshenkilöt Ramboll: Petri Saarelainen Veho: Markku Isoksela Tieto+: Kari Knuttson

Pallokerho-55 Nimenhuuto.com

Pallokerhon tulevaisuuden joukkue - kukaan ei nuorene

Timo kirjoitti: Moi, Ensi viikon peli G-Teamia vastaan on siirretty pelattavaksi 2.3. Toivotaan että tuo sopii paremmin pelaajille kuin hiihtoloma viikko. T:Timo (2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Eska Nimenhuuto.com

Espoon kaupungin kaukalopallojoukkue pelaa perjantai-iltaisin klo 17-18 Espoonlahden Forumissa TEA-työpaikkasarjaa tai omaksi ilokseen.

Fuji kirjoitti: IN, jos kunnossa (, nyt vaikuttaisi nuhaa pukkaavan) (11 kuukautta sitten)

RuntuWeikot Nimenhuuto.com

Kaukalopalloviihdettä jo vuodesta 1986...

Reijo kirjoitti: In Memoriam: RuntuWeikot - Matka täynnä intohimoa Vuonna 1986 syntyi urheiluseura, jolla oli liekehtivä henki ja horjumaton rakkaus lajiin. RuntuWeikot, nimi joka pian kajahtelisi jalkapallokentillä ja kaukaloissa, aloitti merkittävän matkansa, joka jättäisi jälkensä paikallisen urheilun historia... (10 kuukautta sitten)

Pallokerho 2 Nimenhuuto.com

Jari kirjoitti: Auvista, Pöppöstä ja Gröhniä pyydetty reserveitä ja Gröhnillä säbä- matsi joten kysyn vielä Heiskaria. (2 päivää sitten)

Espoo / Helsinki

Pallokerho-40 Nimenhuuto.com

Sami kirjoitti: NO niin äijät !! Nimiä listalle IN tai OUT. Mukaan mahtuu vielä välieräpeliin (2 päivää sitten)

Hedengren kaukis Nimenhuuto.com

Juha kirjoitti: Espoonlahden jää kuulemma sulanut pari viikkoa sitten eikä ole vielä kunnossa, joten ylihuominen matsi peruttu. (21 päivää sitten)

City Horo Nimenhuuto.com

Espoolainen kaukalopalloseura.

Jussi kirjoitti: Pieni riski päällä joten parempi jos ainakin 5 pelaajaa mun lisäksi (Noin 17 tuntia sitten)

RoopeTeam Nimenhuuto.com

Taitopeliä jo vuodesta 1977; harjoittelu on lahjattomia varten; jos venyttelee alussa on se lopusta pois ja lopussa ei jaksa; Mukaan pääsevät ainoastaan maksukykyiset taitajat; pelata ei ole pakko; Tervetuloa mukaan!

Päivitetty noin 5 vuotta sitten

pallokerho 1 Nimenhuuto.com

Sami kirjoitti: Olipa hieno peli eilen Coyotesta vastaan. Ei jäänyt epäselvyyttä kumpi oli parempi joukkue. Maalipaikkoja ja tilanteita oli tehdä vielä toiset 10 maalia mutta hyvä, että jäi nälkää seuraavaankin peliin. Nyt näyttää tosi hyvältä joukkueen laatu. Toivottavasti pysytään terveenä ja päästään vetämään... (7 kuukautta sitten)

BG-86 Nimenhuuto.com