Kestävyysjuoksu­joukkueita

Kestävyysjuoksu on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on kestävyysjuoksu. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne kestävyysjuoksu­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan kestävyysjuoksu­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin kestävyysjuoksujoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 2 ja niissä on yhteensä yli 40 pelaajaa.

Jo 2 kestävyysjuoksujoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Team RAJU Nimenhuuto.com

Iloinen juoksuporukka jonka tavoitteena on iloisen ja reippaan mielen lisäksi oman kunnon ylläpito. Team RAJU koostuu kaikenikäisistä aikuisista ja sen liikunnalliset tavoitteet ovat moninaiset alkaen painonhallinnasta aina kilpaurheiluun asti. FI14 4355 0010 0568 21

Joukkue etsii pelaajia: Haluatko mukavaa juoksuseuraa. Ilmoittaudu uudeksi RAJUksi. Vuosimaksumme on ...

Juha kirjoitti: Hei, Team Raju ry on nyt hyväksytty SUL:n jäsenseuraksi eli SUL-lisenssin ostaminen on nyt mahdollista Suomisportissa eli Suomisport.fi palvelusta. Valitkaa SUL lisenssi koska sillä pääsee myös SAUL kilpailuihin. Kilpailuihin ilmoittaudutaan Kilpailukalenteri.fi sivuston kautta. Ei kun kisoihin 🙋‍♂️ (7 päivää sitten)

Kestävyysjuoksu hölkät maraton
Raisio

Marathonkoulu Pori Nimenhuuto.com

Päivitetty yli 2 vuotta sitten

Kestävyysjuoksu
Pori

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja