Koripallo Tampere

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Tampere ja lajina on koripallo, koris ja basketball. Niitä löytyy yhteensä 4 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, futsal, lentopallo, padel, pesäpallo, ringette, yleisurheilu ja sulkapallo.

Katso lista koko maan koripallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

tampere-ptkoris Nimenhuuto.com

Pyörätuolikoripalloa harrastetaan Tampereella kaksi kertaa viikossa. TSI ry:n vuorot ovat ma klo 18:30-20:00 (Höntsää ja pelailua) ja 17.11.2022 alkaen torstaina 18:30-20:00 nuoret/aloittelijat/kaikki innokkaat (kuntoa, tekniikkaa ja peliä). Harjoitukset ovat Hervannan vapaa-aikatalolla. Tule sinäkin mukaan kokeilemaan hienoa lajia! Vuorolla voi käydä kokeilemassa 1-2 kertaa ilman maksua ja sen jälkeen TSI ry:n jäseniltä peritään 25€ kausimaksu (syksy ja kevät erikseen). Jos et ole TSI ry:n jäsen, niin kausimaksu on 45€/kausi. Nuoret (alle 18v.) maksu on vapaaehtoinen. Huom! TSI:n jäsenet voivat osallistua samalla kausimaksulla myös muihin lajeihin esim. istumalentopallo ja sulkapallo.

Joukkue etsii pelaajia: Pyörätuolikoripallo sopii yleensä henkilöille, joilla on toimivat yläraajat j...

Päivitetty vuosi sitten

Pyörätuolikoripallo ja Wheelchair basketball

VehU trainings Nimenhuuto.com