Koulu­joukkueita

Koulu on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on koulu. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne koulu­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan koulu­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin koulujoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 8 ja niissä on yhteensä yli 160 pelaajaa.

Jo 8 koulujoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Koirakoulu Fokus Nimenhuuto.com

KOIRAKOULUPALVELUJA PORISSA Etsitpä sitten pentukurssia, opastusta eri lajitreeneihin (TOKO, Rally-TOKO, haku, jälki, agility jne.) , apua koirasi käytösongelmiin, tai haluat vain mukavaa puuhaa yhdessä koirasi kanssa, kurkkaa tarjontamme. Kaikessa koulutuksessa käytetään positiiviseen vahvistamiseen pohjautuvia, nykyaikaisia keinoja- tavoitteena iloinen koira ja tyytyväinen omistaja.

Päivitetty vuosi sitten

Koirankoulutus
Pori

LPKY Arjen Sankarit Nimenhuuto.com

Koirien arkihallinnan harjoittelua - arkitottista, ohitustreenejä ja kimppalenkkejä. Vain Lappeenrannan Palveluskoirayhdistyksen jäsenille.

AS kirjoitti: Toivomme Arjen Sankarien treeneihin ilmoittautumiset (ja perumiset) viimeistään edellisenä iltana klo 20 mennessä, jotta pystymme suunnittelemaan treenit oikean koirakkomäärän mukaan. Äkilliset sairastapaukset on tietysti asia erikseen. (Yli vuosi sitten)

Koirankoulutus
Lappeenranta

MynSK Nimenhuuto.com

Mynämäen Seudun Koirakerho ry

Agility ja Tottelevaisuukoulutukset
Mynämäki

Äänittämään Nimenhuuto.com

Metropolia ammattikorkeakoulun järjestämän Äänittämään!-koulutuksen läsnäololista. Keräämme läsnäolotietoja erityisesti tilojen ja OPH-hankerahan takia. HUOM! Koulutuksen aikataulu klo 10-17 Merkitsethän itsesi mukaan koulutuksiin.

Päivitetty vuosi sitten

Koulutus
Metropolia Ammattikorkeakoulu

Heiluhännät Nimenhuuto.com

Koirakerho Heiluhännät ry:n toko-koulutusohjaajien kalenteri www.koirakerhoheiluhannat.fi www.facebook.com/heiluhannat

Koirien tottelevaisuuskoulutus ja Agilitykoulutus
Tuusula, Kellokoski

Vantaan Etsintäkoirat Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Pelastuskoirien koulutus ja Koiraurheilu
Vantaa

Vauhtihirmut Nimenhuuto.com

Liedossa toimiva juoksukoulu. Treenaamme yhdessä torstaisin, monipuolisesti. Kaikkea ei tehdä aina naama irvessä ; ) terveisin Reijon rennot vauhtihirmut

Virpi kirjoitti: Hei, to 28.3. EI yhteistreeniä. Cooperin testi lähestyy myös, päivämäärää en nyt muista, Reijo mikä se olikaan? T. Virpi (4 päivää sitten)

Juoksu ja Juoksukoulu
Lieto

Vaperaunio Nimenhuuto.com

Raunioharjoitusryhmä VAPE, parilliset keskiviikot raunio, parittomat peto/peke

Pelastuskoiran koulutus
Vantaa

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Koulujoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on koulu on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.