Kuntolentopallo Pohjois-espoo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Pohjois-espoo ja lajina on kuntolentopallo. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on kuntolentopallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy ja vapaaehtoistyö.

Katso lista koko maan kuntolentopallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

P-ELEry Nimenhuuto.com

Lähinnä niipperiläisistä ja kalajärvisistä miehenköriläistä koostuva kuntolentopalloporukka, joka on harrastanut lentopalloilua pitkään. Ennen rekisteröitymistä toimittiin toistakymmentä vuotta Pohjois-Espoon kuntolentopalloilijoiden nimissä. Alla on yhdistyksen säännöt ja jäsenyyshakemuslomake. Lomakkeessa on mainittu myös pelipaikat ja -ajat. Jos kiinnostaa, niin tule katsomaan ja kokeilemaan.

Joukkue etsii pelaajia: Tervetuloa pelaamaan kuntolentopalloa. Harrastamme pienellä, osaavalla poruka...

Mika kirjoitti: Saadaanko peliä illaksi ? (Noin 17 tuntia sitten)

Kuntolentopallo
Pohjois Espoo