Laskettelu­joukkueita

Laskettelu on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on laskettelu. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne laskettelu­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan laskettelu­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin laskettelujoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 2 ja niissä on yhteensä yli 40 pelaajaa.

Jo 2 laskettelujoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Jämsäpro Himos hissilippu Nimenhuuto.com

Jämsä Pro ry on hankkinut jäsenilleen laskettelua varten firmakortin Himokselle. Kortti on käytettävissä kaikkina päivinä ja aikoina Himoksen ollessa auki. Hissilippu on noudettavissa Länsi-Himoksen lipunmyynnistä Pron jäsenkorttia näyttämällä. Himoksella ei ole tarjota kortille varaussysteemiä, eikä se ota kantaa Pron varauksiin, joten varaus korttiin tehdään Nimenhuuto- järjestelmän kautta. Ne jäsenet jotka haluavat käyttää firmakorttia lähettävät yhteystietonsa jamsanpro@gmail.com, jonka jälkeen käyttäjän tiedot lisätään nimenhuutoon. Nimi/sä-posti ja puhelinnumero tarvitaan tietoihin.

Laskettelu
Jämsä

JHSAlppi Nimenhuuto.com

Lydia kirjoitti: Lauantai vain (16 päivää sitten)

Laskettelu
Laajis

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja