Miekkailu­joukkueita

Miekkailu on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on miekkailu. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne miekkailu­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan miekkailu­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin miekkailujoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 10 ja niissä on yhteensä yli 200 pelaajaa.

Jo 10 miekkailujoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Kendokings Nimenhuuto.com

Atleettinen jääkiekkojoukkue, jonka liike on välillä niin sulavaa, että luulisi kentällä viilettävän kasaMaaliman tähtiä, mutta ei. Kentällä todellisuudessa on Keski-Suomen sydämmestä eli Viitasaarelta tuleva KENDOKINGS. Joukkueen vahvuuksiin voidaan lukea; VAHVA puolustuspeli, viivelähdöt, tolppaohjaus ja timanttinen kakkosmaalivahti. https://kendokings.nimenhuuto.com/sponssi Tilinumero: FI91 5520 0120 0662 87

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Taitoluistelu, Miekkailu ja Harrastekiekko
Tp Areena

PMBF Nimenhuuto.com

Porvoon Miekkailijat - Borgå Fäktare

Sari kirjoitti: Oparitoive (1 päivä sitten)

Miekkailu ja 5-ottelu
Porvoo

hfm Nimenhuuto.com

Helsingin miekkailijoiden kisailmoittautumissivusto. Liittymiseen tarvittavan salasanan saa Kasperilta tai Marja-Liisalta.

Tommi kirjoitti: U11 U13 (ophard luultavasti jo ok) (Noin kuukausi sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

TMÅF tytöt Nimenhuuto.com

Tyttöjen oma ryhmä perjantaisin 18.00-19.30

Turku

Oulun Miekkailuseura Nimenhuuto.com

Oulun Miekkailuseuran miekkailijoiden kisa- ja leiri-ilmoittautumiset

Oulun Miekkailuseura aikuiset Nimenhuuto.com

Oulun Miekkailuseuran kisa- ja leiri-ilmoittautumiset, aikuisten sarjat.

Harjun Kaarti Nimenhuuto.com

Päivitetty noin kuukausi sitten

Viikinkimiekkailu
Jyväskylä

OMSIN KALVAN KALISUTTAJAT Nimenhuuto.com

Maisa kirjoitti: 18.30 (10 kuukautta sitten)

Kilparyhmä Nimenhuuto.com

Turku

Lepakkovuoro Nimenhuuto.com

Päivitetty melkein 6 vuotta sitten

Sähly, Miekkailu, Kendo ja Salibandy
Jyväskylä

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Miekkailujoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on miekkailu on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.