Paini­joukkueita

Paini on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on paini. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne paini­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan paini­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin painijoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 18 ja niissä on yhteensä yli 360 pelaajaa.

Jo 18 painijoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Peuhapaini-VVV Nimenhuuto.com

Peuharyhmä on tarkoitettu 3-5-vuotiaille lapsille. Ryhmässä lapset liikkuvat yhdessä vanhemman kanssa, joten tämä ryhmä on mahtava tapa saada vanhemmankin liikuntaa. Ryhmässä harjoitellaan mm. ketteryyttä, tasapainoa ja hankitaan tietysti lisää voimia. Lapsille suunnatut leikinomaiset harjoitukset kehittävät myös lapsen ja vanhemman yhteistyötä. Treeneihin tarvitaan vain päälle liikuntaan sopivat vaatteet, jalkaan tossut tai lenkkarit ja oma juomapullo. Myös vanhemmalla tulee olla liikuntavaatteet. Ryhmä sopii niin tytöille kuin pojillekin.

Päivitetty yli 2 vuotta sitten

Teeriniemen Väestönsuoja

KirkU Paini Nimenhuuto.com

KIRKUssa eri-ikäisille ja tasoisille painijoille on omat ryhmät: Nassikkapaini 5-7 vuotiaille, Painikoulu 7-vuotiaista ylöspäin, kilparyhmä sekä kuntopaini.

Joukkue etsii pelaajia: Tervetuloa KirkUn painitreeneihin! KIRKUssa eri-ikäisille ja tasoisille paini...

Jarkko kirjoitti: Kristian Ilomäki tulee vetämään nämä treenit. (4 päivää sitten)

Kirkkonummi

Full HD Nimenhuuto.com

Full HD, Maailmankaikkeuden huikein HD joukkue.

Tommi kirjoitti: Tuomariksi (1 päivä sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

Jääkiekko, Paini, Shakki ja Biljardi
Rauma

Portimot Nimenhuuto.com

Portimot! Lakeuden Coolein painijoukkue!

Eerika kirjoitti: Jori tulee Tänään portimoihin, niin kuin aijemmin oli Whatsapissa sovittu Ma tre (Noin 2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Lakeus

Nassikat Nimenhuuto.com

Painikoulu 2015-2017 Syntyneille

Venkke kirjoitti: Hei! Ekat treenit 15.1 kaikki mukaan! (3 kuukautta sitten)

Yhteiset tapahtumat Nimenhuuto.com

LakePan yhteiset tapahtumat

Winxclub Nimenhuuto.com

Hattula kovimmat keittokeisarit!

Päivitetty yli 2 vuotta sitten

Paini ja Kirkkovenesoutu
Hattula

Kokkolan Kipinän kilpapaini Nimenhuuto.com

Tähän ryhmään kuuluvat Kokkolan Kipinän kilpapainijat, jotka on erikseen nimetty.

Päivitetty yli 4 vuotta sitten

Kokkola

HC Lions Nimenhuuto.com

Hidasta luistelua ja epävarmaa kiekonkäsittelyä jo kesästä 2015. Dynasty in the making.

Päivitetty noin 8 vuotta sitten

Jääkiekko ja Paini
Oulu

AiPa Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Potkusähly ja Yleispaini
Aikatalo

Näpperät Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Team Anttila on pilkkimässä ja laskettelemassa Sallassa eli Keskiviikkona ei päästä. (4 päivää sitten)

Seinäjoen painimiehet Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia

Juha kirjoitti: 18.45 paikalla (3 kuukautta sitten)

Seinäjoki

VVV Nimenhuuto.com

Päivitetty melkein 5 vuotta sitten

Vaasa

Kokkolan Kipinän hallitus Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (2 kuukautta sitten)

Kokkola

vipypainikoulu Nimenhuuto.com

Viialan Pyryyn painikoulu

Olli kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (8 kuukautta sitten)

Akaa

YKV PAINI Nimenhuuto.com

YKV-PAINI Kilparyhmä

Päivitetty yli vuosi sitten

Ylistaro

Porin Paini-Miehet Nimenhuuto.com

Pori

BJJ Kouvola Nimenhuuto.com

Bjj ja Lukkopaini

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Painijoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on paini on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.