Rotary­joukkueita

Rotary on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on rotary. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne rotary­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan rotary­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin rotaryjoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 2 ja niissä on yhteensä yli 40 pelaajaa.

Jo 2 rotaryjoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

KuopionHuomenklubiRotaryklubi Nimenhuuto.com

Kuopion Huomenklubi Rotaryklubi Missio: Nuorisollemme parempi huomen Klubin numero 30937 – Perustettu 28.06.1995 Kokoukset hotelli Scandic, Satamakatu 1, Kuopio perjantaina klo 8,00, aamupala klo 6:30 alkaen.

Jaana kirjoitti: Rakkaat siskot ja veljet Kuopio Tanssii ja soi lähestyy. Tervetuloa Genelec-gaalaan 16.6. klo 18 Musiikkikeskukselle. Tervetuloa mukaan! Tapaamme konserttisalin lämpiössä salin vasemman sisäänkäynnin luona klo 17.15 ja kohotamme maljan kesälle ja Tanssii ja soi -viikolle. Saamme seuraamme myös pa... (11 kuukautta sitten)

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

Rotary
Kuopio

Raision Rotaryklubi Nimenhuuto.com

Rotaryclub Raisio kokoontuu n. kaksi kertaa kuukaudessa maanantaisin klo 18

Joukkue etsii pelaajia

Päivitetty 1 päivä sitten

Rotary
Raisio

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja