Rullakiekko­joukkueita

Rullakiekko on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on rullakiekko. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne rullakiekko­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan rullakiekko­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin rullakiekkojoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 18 ja niissä on yhteensä yli 360 pelaajaa.

Jo 18 rullakiekkojoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Parkin RHL RollerHockey Turku Nimenhuuto.com

RHL pelaa 7 PLAYOFFS ottelusarjoja 3 vs. 3 rostereilla 58 cm leveisiin, 9 cm korkeisiin maaleihin (4-5 rosteri=TREENIMATSI). Pienessä MULTISPORT kaukalossa peli on lähellä jääkiekkoa - tule testaamaan, peli on hauskaa, kun uusia tilanteita syntyy yllättäen ja jatkuvasti! MATSI 60 min./ERÄT 5 maalista/2. ERÄN jälkeen tauko/puolten vaihto+OVERTIME 5 maalista! Varusteet on hyvä aloittelevalla olla kuten jääkiekossa! RHL on 'semi-ammattilaissarja', TRYINg* palkitaan Treidillä KONEen tai MUST-An rosteriin! :) PLAYOFFS Best of 7 ratkaisupelissä palkitaan voittaneen joukkueen MVP*! Parkille vapaa pääsy, auto 2 h parkkikiekolla kentän eteen! Kysy myös muita pelureita - Treidiin johtanut skauttaus palkitaan! Sadesäällä ei pelata ja matsi siirtyy seuraavaan pelipäivään!

Parkin Kenttä, 20100 Turku

Team No Control Nimenhuuto.com

Kuopiolaista kaukalopalloa vuodesta 1996.

Päivitetty noin kuukausi sitten

Kaukalopallo, Jääkiekko ja Rullakiekko
Kuopio

PiSu Nimenhuuto.com

"Mikä on hädistä SUURIN?"

Waittinen kirjoitti: Ajoissa tähän IN :it sisään - 4 pisteen hegemoniamatsi ! (2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Kaukis, Lätkä, Pilkki ja Rullakiekko

WaKo Nimenhuuto.com

Wanhat Kojootit on harrastesarjassa rullakiekkoileva joukkue. Joukkue on kokoontunut yhteen joka kesä jo lähes 20 vuoden ajan. Joukkueen runko muodostuu KoJon alasarjadivisioonissa ryvettyneistä jo ikämiesiskään ehtineistä pelaajista.

Ruki-08 Nimenhuuto.com

Rullakiekkoa Vantaa -08

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Vantaa

VIP Hockey Nimenhuuto.com

Antti kirjoitti: Jos Jyri kerkiää. Pakkanen taisi syödä puoliautomaatin kytkimen tai jotain.. (2 kuukautta sitten)

Jääkiekko, Saunaillat ja Rullakiekko
Kuopio

Reilukerho Nimenhuuto.com

Allu kirjoitti: Tuun kokeileen (9 kuukautta sitten)

Players Nimenhuuto.com

Tommi kirjoitti: Voi olla että tulen hieman myöhässä (11 kuukautta sitten)

kmpp-inline Nimenhuuto.com

Sopa 06-07 Nimenhuuto.com

Jääkiekko ja Rullakiekko
Somero

FlamingBalls Nimenhuuto.com

Päivitetty melkein 6 vuotta sitten

Lahti

Rullalätkää TRIO AREENALLA Nimenhuuto.com

Rullalätkää ke aamuisin Tikkurilan Trio Areenalla klo 07:30 - 08:30

Päivitetty melkein 3 vuotta sitten

Wheels Nimenhuuto.com

Wheels

VTT-rullalätkä Nimenhuuto.com

Petteri kirjoitti: Olen mukana, jos saamme runsaan osallistujajoukon. (9 kuukautta sitten)

Mako Rullakiekko Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Pikipojat rullakiekko Nimenhuuto.com

Veikot Junior Nimenhuuto.com

Rullakiekko Lempäälä 2023 Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (11 kuukautta sitten)

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Rullakiekkojoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on rullakiekko on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.