Sailing­joukkueita

Sailing on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on sailing. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne sailing­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan sailing­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin sailingjoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 2 ja niissä on yhteensä yli 40 pelaajaa.

Jo 2 sailingjoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Team KuoPS Nimenhuuto.com

Team KuoPS on Kuopion Pursiseuran kevytvenepurjehtijoiden joukkue, johon kuuluu eri-ikäisiä Laser- ja optimistijollapurjehtijoita. Kesäisin järjestämme leirejä, ohjattuja harjoituksia ja viikkokilpailuja. Talvisin pidämme yleiskuntoa yllä monipuolisen liikunnan merkeissä.

Joukkue etsii pelaajia: Team KuoPS on Kuopion Pursiseura ry:n kevytvenepurjehtijoiden joukkue, johon ...

AP kirjoitti: Säbä mahdollisuus ison salin puoleölla (Noin 2 kuukautta sitten)

Purjehdus, Veneily, Sailing ja Boating
Kuopio

J70 Helsinki Nimenhuuto.com

Ben kirjoitti: Hej! Imorgon och alltid den sista torsdagen i augusti, firar vi Östersjödagen, https://itameripaiva.fi/sv/ Du kan delta genom att ta ett dopp på BS prick kl. 18. Publicera ett foto på ditt dopp med hashtaggen #östersjödagen. Vi gör Doppet för Östersjön till ett viralt fenomen! https://itameripaiv... (8 kuukautta sitten)

Sailing

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja