Saunominen­joukkueita

Saunominen on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on saunominen. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne saunominen­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan saunominen­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin saunominenjoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 8 ja niissä on yhteensä yli 160 pelaajaa.

Jo 8 saunominenjoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

KeskiviikkoKlubi Nimenhuuto.com

KESKIVIIKKOKLUBIN PERINTEINEN SÄBÄVUORO RUSKEASUON ARENA CENTERISSÄ KE KLO 18.30 - 19.30 LÄPI VUODEN TAMMIKUUSTA JOULUKUUHUN. Syksystä 2015 lähtien olemme pelanneet myös PLAY-liigan Hupisarjaa Rusalla eli sarjapelit myös Arena Center Ruskeasuolla. TERVETULOA PELAAMAAN!! Uusia Pelaajia otetaan mukaan tarvittaessa. TÄLLÄ HETKELLÄ (päivitetty 03.11.2020) EI OTETA lainkaan uusia pelaajia. Meillä on juuri riittävän suuri reservi, joten tarvetta uusille ei tällä haavaa ole. ILMOITELKAA AJOISSA AIKEISTANNE! Kiitos. Ilkka Lehmustola ilefix74@gmail.com P. 040-742 6206 / ILE

Salibandy, Saunominen ja Pikkujoulut
Helsinki, Ruskeasuo

Kontion Pallo Nimenhuuto.com

Alakylän ehdottomasti kovin sählyporukka tuohon aikaan tuossa paikassa. Tavoitteellinen tulosurheilu on kaikki kaikessa. Siksi Kontion Pallo pyrkii määrätietoisesti kohti isompia kaukaloita, kirkkaampia valoja ja laajoja fanijoukkoja. Tavoitteenamme on olla yksi Suomen parhaista, tällä kokoonpanolla pelaavista joukkueista vuoteen 2025 mennessä. Jos elämäsi kaipaa uusia haasteita, liity Kontion palloon. Taantuvia taitoja tukien, Kontion Pallo. You´ll never sauno alone

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Sähäly, Jalkapallo, Futsal ja Saunominen
Kiiminki
Futis, Futsal ja Saunominen

VehU FS Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Futsal, Saunominen ja Viihteen moniottelu
Vehmainen, Tampere

Jihaa Nimenhuuto.com

Jalkapallo, Salibandy ja Saunominen
Kotka

Padel-Pojat Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (7 kuukautta sitten)

Padel, Bilajrdi, Golf, Saunominen ja Matkustaminen

Sauna ja pirtti Nimenhuuto.com

Savusaunominen
Lahnalammi

Aurinkoranta Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten

Saunominen
Kuopio

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja