Segling Helsingfors

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Helsingfors ja lajina on segling. Niitä löytyy yhteensä 4 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on handboll. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, handboll käsipallo, käsipallo, fotboll, segling, futsal, kuorolaulu, purjehdus ja fotboll jalkapallo.

Katso lista koko maan seglingjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

BS Junior grön-blå Nimenhuuto.com

Brändö Seglare är en aktiv klubb som satsar på juniorer och jollesegling. BS strävar till att lära juniorer allmänt sjövett samt grunderna inom jollesegling. BS juniorverksamhet riktar sig närmast till barn i ålder 7-15 år Juniorerna träffas måndagar och onsdagar i maj, juni, augusti, september och första hälften av oktober mellan 17.30 - ca 20.00. Måndags- och onsdagsträningarna är lämpade både för juniorer som vill lära sig att segla eller för de som redan har liten erfarenhet av segling. På torsdagar träffas alla juniorer för att segla klubbens serieseglingar mellan 17.55 - 20.00. Mera information på http://www.brandoseglare.fi/sv/junior.html

Ben kirjoitti: BS 2024 Vindsurfingkurser & nybörjarläger, gratis testtillfällen, för alla åldrar / Purjelautakurssit & alkeisleirit, ilmaiset koetapahtumat, kaikenikäisille: ------------------------------------------ Säsongens vindsurfingkurser och juniorläger har nu publicerats på webbplatsen och plats kan köp... (2 kuukautta sitten)

NJK Ankorna Nimenhuuto.com