Spinning­joukkueita

Spinning on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on spinning. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne spinning­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan spinning­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin spinningjoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 5 ja niissä on yhteensä yli 100 pelaajaa.

Jo 5 spinningjoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Joutele Nimenhuuto.com

Itähelsinkiläinen soutuseura, joka tarjoaa soutumahdollisuuksia sekä kuntoliikunnasta että kilpailemisesta kiinnostuneille. Seurassamme pääset soutamaan kirkkoveneellä, puupienveneillä sekä coastal-kaksikolla. Lisäksi tarjoamme sisäsoututreenejä. Kirkkoveneitämme on mahdollista myös vuokrata työ- tai harrasteporukalle. * * * * * Rowing club in Eastern Helsinki. We offer guided rowing workouts (long boat, wooden and coastal double scull, indoor rowing) for those who want to improve their fitness and as well for those who are interested in competitive rowing. It is also possible to buy a guided long boat rowing session for your company staff or other groups.

Joukkue etsii pelaajia: Olet tervetullut mukaan kokeilemaan ja oppimaan soutua, aikaisempaa kokemusta...

Soutu, Kirkkovenesoutu, Coastal, Soutuspinning ja Indoor rowing

KeU Soutu Nimenhuuto.com

Täältä ilmoittaudutaan KeUn soutuspinnitunneille.

Tapio kirjoitti: Tulen Eemilin kanssa paikalle vasta klo 11:30 eli ei tarvita ergoja sitä ennen. (3 kuukautta sitten)

Sisäsoutu ja Soutuspinning
Kerava

Nakkilan Liikuntaseura Nimenhuuto.com

Nakkilan Liikuntaseuran mukavan rento jumppatunti!!

Päivitetty yli vuosi sitten

Spinning
Nakkila

Comatec soutu Nimenhuuto.com

Ohjattua ryhmäliikuntaa musiikin säestyksellä. Soutulaite Concept 2, josta käyttäjä itse voi säätää rasitusta. Alkulämmittely, eripituisia soutuharjoitteita ja loppuvenyttelyt. Torstaisin klo 16.30 - 17.30 Tampereen Soutukeskus Hatanpäänkatu 6

Henry kirjoitti: Tietoa, milloin syksyllä sisäsoudut starttaa taas? (10 kuukautta sitten)

Soutuspinning
Tampere

Spinning Flamingo Nimenhuuto.com

Ilmoita Vilmalle wu jos haluut polkemaan, lisätietoja sitä kautta. Mahtavan spinnuporukan ilmottautumismetodi. KUN tulet ensi kertaa, tulethan n. 20min ennen tunnin alkua että ehditään käydä pyörän säädöt läpi, ilmoita Vilmalle wu.

Pyöräily ja Spinning
Eurajoki

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja