Sulkapallo Espoo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Espoo ja lajina on sulkapallo, sulkkis ja badminton. Niitä löytyy yhteensä 22 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, jääkiekko, lentopallo, koripallo, futsal, sulkapallo, tennis, sähly ja joukkuevoimistelu.

Katso lista koko maan sulkapallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

JHY Sulkapallo Nimenhuuto.com

Jorvin Henkilöstöyhdistyksen sulkapallo Diabetes-salissa. Varaathan vain yhden vuoron kerrallaan.

Maanantaisulkis Nimenhuuto.com

Sulkapalloa Laaksolahden tenniskeskuksessa maanantaisin klo 19 - 20.

ESB Kilpa Nimenhuuto.com

Milan kirjoitti: Milan IN for 15:30 - 17:30 training. (Noin 12 tuntia sitten)

Forever Matinkylä Espoo

osuko Nimenhuuto.com

Matti kirjoitti: 16:30 asti (3 päivää sitten)

Foreverin Sulkisporukka Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia

ESB Events Nimenhuuto.com

Olli kirjoitti: Isovarvas kipeytyi ma peleissä ja epävarmaa pystynkö to 28.3 pelaamaan. Juttelin Jarmo Brandtin ja hän lupautui alustavasti minua tuuraamaan, jos itse en pääse. Seuraan nyt toipumista ja ilmoittelen Jarmolle ajoissa, jos en pääse torstaina. (24 päivää sitten)

Kerhosulis Nimenhuuto.com

Tapion sulan nelurikerho Nimenhuuto.com

Tapion sulan nelurikerho EsportCenter keskiviikkona klo 18:30 - 20:30 http://www.tapionsulka.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=77&Itemid=64

Riimusulkis Nimenhuuto.com

GTK:n henkilökuntakerho Riimun sulkapallorengas

Jukka kirjoitti: Lisäkenttä hoidossa. (3 päivää sitten)

Samsport Nimenhuuto.com

Samsportin erilaiset tapahtumat.

Lauri kirjoitti: Moi! Torstaina oli sählyyn ilmoittautuneita alle 8, joten tänään on sekä sählyä että sulkista. Tai katsotaan koululla miten mennään. (3 päivää sitten)

Lentopallo, Sähly ja Sulkapallo

Esports Family Badminton Nimenhuuto.com

Group rules: https://docs.google.com/document/d/1u3Hu9GsXI_MLvRPZaJfyGeT1Xor4OujRzu99h13qNKM/edit Payments update: https://m.shortreckonings.com/MG3FVTFL

Jussi kirjoitti: Welcome! This is an example message on your team's bulletin board. It's great to have your team onboard! If you have any questions, don't hesitate to contact: support@playerlineup.com Best, Jussi from support. PS: If you want, you can remove example messages and players from your team :) (7 kuukautta sitten)

TietoSulka Nimenhuuto.com

TietoSulan sivujen kautta hoidetaan ilmoittautumiset eri peliryhmiin. Jos haluat liittyä joukkoon ja jopa tietää, mihin oikeastaan olet liittymässä, ota yhteyttä (keijopajunen@gmail.com). HUOMAATHAN VIESTIT SIVUN LOPUSSA !

Joukkue etsii pelaajia

Sulkis sunnuntai Laaksolahti Nimenhuuto.com

OT77 Nimenhuuto.com

ossi kirjoitti: Minä liukastuin eilen uimahallilla, ja kaaduin siten että käsi jäi lauteen ja seinän väliin hiukan jumiin, ja siihen tuli aika iso avohaava (noin 10 senttiä pitkä, 2-3 senttiä leveä, verta tuli aika 'mukavasti'). Se tikattiin Jorvissa yöllä, siinä on 12 tikkiä, ne otetaan pois maanantaina 22.4. V... (7 päivää sitten)