Sulkapallo Kaarina

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Kaarina ja lajina on sulkapallo, sulkkis ja badminton. Niitä löytyy yhteensä 4 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, jääkiekko, sulkapallo, koripallo, futsal, yleisurheilu, melonta, y ja kirkkovenesoutu.

Katso lista koko maan sulkapallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

clear Nimenhuuto.com

Sulkapalloseura Clear ry Sulkapalloseura Clear ry on 1994 perustettu sulkapalloseura, jäseniä on noin 75, aikuis- ja junioripelaajia. Seura on innokas turnausten järjestäjä ja junioritoiminta on hyvällä mallilla.

Lilja kirjoitti: Kipeänä (20 päivää sitten)

Clear Äijävuoro Nimenhuuto.com

Clearin Äijävuoro on Turun alueen kilpapelaajille tarkoitettu avoin pelivuoro. Ryhmään voi ilmoittautua vakiojäseneksi koko kaudeksi (1.8.- 31.5.), tai käydä pelaamassa silloin, kun itselle sopii (10 €/ kerta). HUOM! Vakiojäsenenä varmistat, että pääset pelaamaan jokaiseen pelivuoroon. Satunnaiset pelaajat pääsevät mukaan, mikäli tilaa vielä on. Ilmoittautuminen pelivuoroon viimeistään TI klo 21.00 mennessä (myös vakiojäsenet).

KaaSun monnarivuorot Nimenhuuto.com

Kaarinan Sulan vuorot Monnarilla

Pekka kirjoitti: Yritetään kattoo kui reisi voi (23 päivää sitten)

KaaSu Nimenhuuto.com