Sulkapallo Lahti

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Lahti ja lajina on sulkapallo, sulkkis ja badminton. Niitä löytyy yhteensä 7 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, salibandy, lentopallo, kaukalopallo, pesäpallo, tennis, padel, sulkapallo ja sähly.

Katso lista koko maan sulkapallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

NaMi Nimenhuuto.com

Sulkapalloseura Nastola Minton. Jos sulkapallo kiinnostaa harrastuksena, kuntoilumuotona tai kilpalajina tule mukaan. Oletpa sitten aloittelija, harrastaja, kilpapelaaja, juniori tai seniori peliseuraa löytyy. Kaikki uudet harrastajat TERVETULOA!

Joukkue etsii pelaajia: Jos sulkapallo kiinnostaa harrastuksena, kuntoilumuotona tai kilpalajina, ota...

Päivitetty noin kuukausi sitten

Lahti (Nastola)

Lahti-Sulkkis Nimenhuuto.com

Lahti-Sulkkiksen vuoroille ilmoittautuminen

Joukkue etsii pelaajia: Liitty Lahti-Sulkkiksen jäseneksi http://www.lahti-sulkkis.fi/

Päivitetty melkein 3 vuotta sitten

Kisapuiston ti-sulis tasan Nimenhuuto.com

Sulkapallo

Jouko kirjoitti: jos tulee tarvetta niin olen käytettävissä. (19 päivää sitten)

Viiskymppiset Nimenhuuto.com

Kalenteri perustettiin vuoden 2012 kaveriporukan viiskymppisiä yms. pippaloita varten, mutta ehkä voimme käyttää sitä myös esim. sulkkiksen poisjääntien ilmoittamiseen tms.

Petri kirjoitti: Vuoro peruttu (2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Sulkkis ja muu kiva

KorpiSulka Nimenhuuto.com