Suunnistus Uusimaa

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Uusimaa ja lajina on suunnistus ja orienteering. Niitä löytyy yhteensä 3 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, suunnistus, sotilasurheilu, salibandy, jääkiekkko, koripallo, saunaseura, salibändy ja lentopallo.

Katso lista koko maan suunnistusjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Trian Nimenhuuto.com

OK Trian - Yhteiset harjoitukset ja leirit ym.

Joukkue etsii pelaajia: OK Trian on vuonna 2014 perustettu Itäuusmaalainen suunnistuksen erikoisseura...

Iiro kirjoitti: Adele 2,9 km tavallinen ilman polkuja, Iiro 4,3 km kayra (11 päivää sitten)

Itä Uusimaa

SK Uusi Nimenhuuto.com