Voimistel Helsinki

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Helsinki ja lajina on voimistel. Niitä löytyy yhteensä 7 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, futsal, koripallo, lentopallo, kaukalopallo, sähly, sulkapallo ja purjehdus.

Katso lista koko maan voimisteljoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Elise Niiskut Oranssit Nimenhuuto.com

Niiskut ryhmien vastuuvalmentajana toimin minä Katja Tikhomirova (puhelin 0451255441), sähköposti katja.tikhomirova@elise.fi). Lisäksi viikottaisessa toiminnassa mukana on muita Elisen valmentajia. Niiskut harjoittelevat syksyllä tavoitteellisesti 3-4 kertaa viikossa 2012-2010 vuonna syntyneet tytöt. Kauden aikana osallistumme useamman kerran leireille/tehopäiviin, kilpailuihin sekä esityksiin.

HCWrotary Nimenhuuto.com

Helsinki City West Rotary Club

Joukkue etsii pelaajia: Tule mukaan Helsinki City West Rotary Clubiin Tervetuloa myös vieraaksi. Visi...

Liisa kirjoitti: Hallituksen kokous 16.30 ennen kevätkokousta (Noin kuukausi sitten)

Joukkuevoimistelu

Elise Juksut Nimenhuuto.com

Juksut-ryhmässä harjoittelevat keväällä 20120 tavoitteellisesti 3-4 kertaa viikossa 2013-2014 vuonna syntyneet tytöt. Kauden aikana osallistumme leirille/tehopäiviin, kilpailuihin sekä esityksiin.

Päivitetty vuosi sitten

Helsinki, Kampin Liikuntakeskus

Möröt Nimenhuuto.com

Möröt - ryhmässä harjoittelevat kevällä 2021 tavoitteellisesti 3-4 kertaa viikossa 2014-2011 vuonna syntyneet tytöt. Kauden aikana osallistumme leirille/tehopäiviin, kilpailuihin sekä esityksiin.

Elise Pikkumyyt Nimenhuuto.com

Pikkumyyt- ryhmässä harjoittelevat syksyllä 2020 2 kertaa viikossa 2015-2016 vuonna syntyneet tytöt. Kauden aikana osallistumme leirille/tehopäiviin, esityksiin sekä joulunäytöksiin.

HSY Ilmalan jumppakerho Nimenhuuto.com

Pääasiassa niska-hartiajumppaa mutta käydään läpi muitakin lihasryhmiä.

Voimistelu

Gloria Nimenhuuto.com