Perustiedot

Sjundeå IF toimii Siuntion kunnassa Länsi-Uudella maalla. Lajeina käsipallo ja yleisurheilu. Jäseniä seurassa on 470. Osallistumme käsipallossa lähes jokaiseen sarjaan, järjestämme Suomen suurimman turnauksen Sjundeå Cupin ja yleisurheilussa olemme Eliitti seura 20 parhaan suomalaisen yleisurheiluseuran joukossa.

Lisätietoja seuran kotisivuilta...

Sjundeå IF: Joukkueet

SIF T03 Nimenhuuto.com

SIF 03 Flickor / Tytöt

Päivitetty melkein 5 vuotta sitten

Käsipallo
Siuntio / Sjundeå

SIF BT 06-07 Nimenhuuto.com

Päivitetty yli 5 vuotta sitten

Käsipallo
Siuntio

SIF FT09 Nimenhuuto.com

Iloinen siuntiolainen käsipallojoukkue 2009 syntyneille tytöille. Treenaamme kaksi kertaa viikossa Siuntion palloiluhallilla/ Siuntion Folksam Areenalla.

Päivitetty yli vuosi sitten

Handboll käsipallo
Siuntio

SIF flickor 2010-11 Nimenhuuto.com

Handboll på allvar med ett leende på läpparna Käsipalloa tosissaan ja hymyssä suin

Rasmus kirjoitti: Saga sjuk (2 päivää sitten)

Handboll käsipallo
Sjundeå / Siuntio
Tytöt

Seuran uusimmat tiedoitteet ja viestit

Sjundeå IF
Juha

Monet ovat saaneet viestin liittyä täällä seuraan. Tämä saattaisi olla hyvä kanava tiedon välitykselle sähköpostia paremmin. Tietoa menisi ilman bvälikäsiä kaikille. Otetaanko ensi talveksi käyttöö. Melkein kaikilla joukkueilla on omat sivunsa.

Juha