Perustiedot

Kauklahden Pyrintö (KaPy) on Espoon vanhin urheiluseura, perustettu vuonna 1914 ja keskittynyt nykyisin vain tervehenkisen ja tavoitteellisen juniorijalkapallon edistämiseen. Alkuperäinen toiminta-alueemme länsi-Espoossa on laajentunut ja pelaajia on koko Espoon ja Kauniaisten alueelta. Olemme olleet jo useita vuosia Suomen Palloliiton Uudenmaan piirin pelaajamäärältään kasvavien seurojen kärkijoukossa.

FC Espoon kasvattajaseurana tarjoamme pelaajillemme suoran polun vaikka tavoittelemaan futisammattilaisuutta. Jos haluat mieluummin harrastaa oman aikataulusi mukaan iloista mutta kuitenkin voitontahtoista futista koulutettujen valmentajien ohjauksessa, joukkueemme ovat valmiina sinua varten. Meillä Kaikki Pelaa - niin kentällä kuin seurassa.

Lisätietoja seuran kotisivuilta...

Kauklahden Pyrintö: Joukkueet

KaPy Ikis Nimenhuuto.com

KaPyn ikämiehet M35, M45 sekä M50