Perustiedot

STPS on jalkapalloon erikoistunut juniorijalkapalloseura, joka toimii Savonlinnassa ja sen ympäristökunnissa toimivien seurojen kanssa tiiviissä yhteistyössä.

STPS:ssa voi kokea onnistumisen iloa ja opetella tappioiden karvaan kalkin nielemistä jalkapallon parissa pienistä nappuloista aina B-junioreihin saakka, niin tyttöjen kuin poikienkin joukkueissa.

Pääharjoituspaikkana STPS:n joukkueilla on Talvisalossa sijaitseva Kesämaa Areena, lämmitettävä jalkapallonurmi, jonka Savonlinnan kaupunki ja seura ovat yhteisvoimin rakentaneet jalkapalloilijoiden käyttöön.

Kotisivuillamme voit tutustua toimintaamme. Mikäli kiinnostuit seuramme toiminnasta, ota yhteyttä sivuillamme oleviin yhteyshenkilöihin ja pääset mukaan kuningas jalkapallon pariin.

Tervetuloa hyvään ja liikunnalliseen seuraan!

Lisätietoja seuran kotisivuilta...

Juniori-STPS: Joukkueet

Tähän seuraan ei ole liitetty yhtään joukkuetta.