Perustiedot

Lentopalloa Littoisissa on harrastusmielessä pelattu jo ainakin 1960-luvulta lähtien. Aluksi lajille ominaiset sisätilat puuttuivat kokonaan.

Littoisten Monitoimitalon valmistuminen vuonna 1985 herätti seurassa ajatuksen lentopallojaoston perustamisesta. Jaosto perustettiinkin jo samana vuonna.

Aluksi pelattiin vain miesten 5-sarjassa. Vähitellen mukaan ovat tulleet naiset, pojat ja tytöt.

Lentopallo on viime vuosina laajentunut seuran sisällä kaikkein eniten. Joukkueita on tällä hetkellä 16.

Naiset, C-tytöt, D-tyttöjä 2 joukkuetta, E-tyttöjä 2 joukkuetta, F-tyttöjä 4 joukkuetta,

Miehet, A-pojat, B-pojat, C-pojat, D-pojat, E-pojat, ja lisäksi Lentopallokoulu.

Seurassa lajin parissa liikkuu lähes 200 pelaajaa tai valmentajaa. Joukue- ja harrastajamäärissä mitattuna lentopallo on noussut seuramme ykköslajiksi!

Littoisten Työväen Urheilijat onkin Lentopalloliiton Lounaisen alueen yksi laajimmin nuorisotyötä tekevistä seuroista.

Toiminnan pyörittämiseen tarvittavat varat olemme pyrkineet hankkimaan mittavalla talkootyöllä. Vuosittainen kausijulkaisu on ollut merkittävin tulonlähde.

Tärkein tavoitteemme on auttaa lapsia ja nuoria kasvamaan itseään arvostaviksi, vaikeudet voittaviksi,yhteistyökykyisiksi ihmisiksi, jotka aikuisina kykenisivät hyvään ja täysipainoiseen elämään.

TULE MUKAAN HYVÄÄN SEURAAN! Meillä kaikki pelaa!

Lisätietoja seuran kotisivuilta...

Littoisten Työväen Urheilijat: Joukkueet

Tähän seuraan ei ole liitetty yhtään joukkuetta.