Perustiedot

Tampereen Kisatoverit on aina nojannut toiminnassaan vahvaan juniorityöhön. Tavoitteena TKT:n jalkapallolla on antaa mahdollisuus jalkapallon harrastamiseen kaikille halukkaille. Vaikka edustuspalloilu ei ole huippuvuosien tasolla, niin junioripuolella menee lujaa.

Harrastajamäärät ovat kasvaneet ja tulevat kasvamaan vuosi vuodelta. TKT:n jalkapalloilussa on vetovoimaa saada harrastajia maailman hienoimman lajin pariin. Lasten ja nuorten hyväksi teemme työtä, jotta jokaisella on mahdollisuus harrastaa.

Nykyiseen toimihenkilöjoukkoon mahtuu aina uusia tekijöitä. Jos tunnet halua toimia nuorten kasvatuksessa mukana ota rohkeasti yhteyttä. TKT:ssä annetaan mahdollisuus harrastaa. Teemme tätä työtä lapsille ja nuorille. Jokaiselle löytyy sopiva rooli.

Tampereen Kisatoverit etsivät seuraansa innostuneita valmentajia, apuvalmentajia, joukkueenjohtajia, huoltajia jne.

Ota yhteyttä, mikäli kiinnostuit lukemastasi.

Lisätietoja seuran kotisivuilta...

Tampereen Kisatoverit: Joukkueet

Tähän seuraan ei ole liitetty yhtään joukkuetta.