Perustiedot

Yli 100 vuotta nuoriso- ja liikuntatoimintaa
Korian Ponsi aloitti toimintansa viime vuosisadan alussa. Ponsi toimi vuodesta 1906 vuoteen 1949 Vilppulan Nuorisoseuran itsenäisenä ”Voimistelu- ja urheilujaosto Ponsi”-yksikkönä. Korian Ponsi ry on perustettu helmikuun 11. päivänä 1949.

Laaja jäsenpohja Korian ympäristössä
Korian Ponsi ry on perinteikäs, lähelle Kouvolan kaupungin keskustaa, Korian taajamaan toimintansa keskittänyt urheilu- ja liikuntaseura. Seuran jäsenmäärä on korkea - yli 500 jäsentä 90 000 asukkaan kaupungissa ja 4 500 asukkaan taajamassa. Ponnen tarkoitus on tarjota urheilu- ja liikuntapalveluja ja edistää liikuntakasvatusta toimialueellaan.

Lisätietoja seuran kotisivuilta...

Korian Ponsi: Joukkueet

Korian Ponsi säbänaiset Nimenhuuto.com

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Koria

Seuran uusimmat tiedoitteet ja viestit

Korian Ponsi
Iris

Muistakaapi, että Monnarilla on Korian koulun joulujuhlajärjestelyt, joten salivuorot ovat peruttu kaikilta käyttäjiltä ma 12.- to 15.12.12.2011.