Perustiedot

Yli 100 vuotta nuoriso- ja liikuntatoimintaa
Korian Ponsi aloitti toimintansa viime vuosisadan alussa. Ponsi toimi vuodesta 1906 vuoteen 1949 Vilppulan Nuorisoseuran itsenäisenä ”Voimistelu- ja urheilujaosto Ponsi”-yksikkönä. Korian Ponsi ry on perustettu helmikuun 11. päivänä 1949.

Laaja jäsenpohja Korian ympäristössä
Korian Ponsi ry on perinteikäs, lähelle Kouvolan kaupungin keskustaa, Korian taajamaan toimintansa keskittänyt urheilu- ja liikuntaseura. Seuran jäsenmäärä on korkea - yli 500 jäsentä 90 000 asukkaan kaupungissa ja 4 500 asukkaan taajamassa. Ponnen tarkoitus on tarjota urheilu- ja liikuntapalveluja ja edistää liikuntakasvatusta toimialueellaan.

Lisätietoja seuran kotisivuilta...

Korian Ponsi: Joukkueet

Korian Ponsi säbänaiset Nimenhuuto.com

Päivitetty noin kuukausi sitten

Koria

Seuran uusimmat tiedoitteet ja viestit

Korian Ponsi
Iris

Muistakaapi, että Monnarilla on Korian koulun joulujuhlajärjestelyt, joten salivuorot ovat peruttu kaikilta käyttäjiltä ma 12.- to 15.12.12.2011.