Perustiedot

Team LKP ry on Laukaan kunnassa toimiva urheiluseura, lajeina on jalkapallo, jääkiekko, ringette, luistelukoulua pienille ja taitoluistelu aloitteleville, seura on Suomen jääkiekkoliiton ja Suomen palloliiton jäsen.

Team LKP ry:n toiminta-ajatuksena on lisätä lasten ja nuorten liikuntaharrastusta joukkuelajeissa sekä aikuisten liikunnan tukeminen jalkapallossa ja jäälajeissa.
Emme suhtaudu jalkapalloon ja jääkiekkoon liian vakavasti, mutta pieni kilpailullisuus kuuluu näihin lajeihin.

Team LKP noudattaa toiminnassaan Nuori Suomi ry:n operaatio Pelisäännöt normistoa sekä Yhdessä Elämään - kasvatushankkeen Fair Play -sääntöjä. Käytännön tasolla tämä tarkoittaa sitä, että jokaiselle lapselle tarjotaan tasapuoliset mahdollisuudet osallistumiseen ja pelaamiseen.

Lisätietoja seuran kotisivuilta...

Team LKP: Joukkueet

LKP Huru-Ukot Nimenhuuto.com

+35 vuotiaille tarkoitettu joukkue Perutut vuorot katso myös: www.icecatarena.fi Toiminta Icecat Areenalla, pelaamme: Perjantaisin klo 19.45-20.45 ja sunnuntaisin klo 21.00-22.00 perjantaisin klo 19.45 - 20.45 sunnuntaisin klo 21.00 - 22.30

Kari kirjoitti: vara 1 (Noin 23 tuntia sitten)

Jääkiekko
Laukaa

LKP-Leppä United 03-04 Nimenhuuto.com

Joukkue on päättämässä toimintaansa.

Laukaa
Tytöt