Lions­joukkueita

Lions on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on lions. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne lions­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan lions­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin lionsjoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 6 ja niissä on yhteensä yli 120 pelaajaa.

Jo 6 lionsjoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

LC EspooCity Nimenhuuto.com

Lions Club Espoo/City on nuorekkaiden aikuisten muodostama leijona-klubi. Klubi kuuluu piiriin 107B (107 = suomi, B = läntinen Uusimaa) Klubin kotisivut löytyvät osoitteesta http://www.lions.fi/espoocity/ ja Facebookissa https://www.facebook.com/LionsClubEspooCity/ Lions-toiminnasta enemmän: www.lions.fi

Päivitetty noin kuukausi sitten

Lionstoiminta
Espoo

LC Vaala Nimenhuuto.com

LC-Vaala

Lions toiminta
Vaala

LC Espoo keskus Nimenhuuto.com

Kuukausikokouksiin odotetaan kaikkien komentointi, IN / OUT. Hallitukseen ja toimikuntiin vain ko jäseniltä poissaololilmoitus. Paikkaajat voi ilmoittautua toki. Tapahtumiin sen mukaan kun kutsuja asettelee kutsun.

Marjukka kirjoitti: Hej, olen huomenna luun katkeamisen vuoksi estynyt osallistumasta kuukausikokoukseen fyysisesti. Jos kokouksen voi pitää hybridikokouksena, osallistun mielelläni. (Noin 2 kuukautta sitten)

Lions club
Espoo

Lions DGt 2022-23 Nimenhuuto.com

Suomen Lions piirikuvernöörit 2022-2023

Päivitetty vuosi sitten

Lions
Suomi

Lions Club Klaukkala Nimenhuuto.com

Päivitetty noin kuukausi sitten

Hyväntekeväisyys ja Lions
Klaukkala

srilankanystavat Nimenhuuto.com

Päivitetty noin 3 vuotta sitten

Lions

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Lionsjoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on lions on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.