Käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja käyttäessään Nimenhuuto.com-verkkopalvelua.

Palvelun kuvaus

Palvelu on pikaviesti- ja ilmoittautumissysteemi joukkueiden ja harrasteseurojen käyttöön. Palveluun tallennetaan joukkueen tiedot, treeni-ajat ja ottelut sekä ihmisten tietoja ja ilmoittautumisia.

Tietosuoja & tietojen käsittely

Palvelua käytettäessä palveluun syötetään erilaisia palveluun liittyviä tietoja: nimiä, sähköpostiosoitteita, aikatauluja, paikkoja, jne. Nämä tiedot tallennetaan palvelun tietokantaan. Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille, mutta kannattaa muistaa joukkueesi muiden jäsenien näkevät joukkueen pelaajalistaanne lisätyt tiedot. Tietoja käytetään ainoastaan palvelun tuottamiseen.

Käytämme kolmansien osapuolten tarjoamia palveluita näyttääksemme mainoksia tällä sivustolla. Nämä palvelut voivat käyttää tietoja käyttäjien vierailuista tällä sivustolla (ei kuitenkaan henkilökohtaisia tietoja kuten sähköpostiosoitteita tai puhelinnumeroita). Esimerkkejä tällaisista mainospalveluista ovat Google Adsense ja Criteo (privacy policy). Noudatamme suostumuskyselyn ja suostumusten hallinnan toteutuksessa Interactive Advertising Bureaun (IAB) Transparency and Consent Frameworkin vaatimuksia. Käytämme Googlen consent management platformia, jonka tunnistenumero (CMP id) on 300.

Palvelun ylläpitäjä pidättää oikeuden poistaa sivuilta loukkaava tai laiton sisältö. Palvelun ylläpitäjä pidättää oikeuden poistaa ei aktiiviset joukkueet palvelusta (ei sisäänkirjautumisia 6kk sisällä.)

Palvelun käyttö

Käyttäjällä on näiden käyttöehtojen mukainen käyttöoikeus palveluihin. Palveluita on käytettävä siten, että käytöstä ei aiheudu häiriötä muille käyttäjille, palveluntarjoajille, yhteistyökumppaneille tai kolmansille osapuolille. Palveluiden käyttö ei saa olla näiden Käyttöehtojen, palvelun käyttöohjeiden- ja ehtojen, lain tai hyvän tavan vastaista. Käyttäjä sitoutuu käyttämään palvelua vain käyttöehdoissa ja palvelukohtaisissa käyttöohjeissa ja -ehdoissa määritellyissä tarkoituksissa ja tavalla.

Käyttäjä saa käyttää palveluita vain omaan henkilökohtaiseen käyttöönsä. Palveluita ei saa hyödyntää muulla tavalla kuten esimerkiksi elinkeinotoiminnassa. Käyttäjälle ei ole oikeutta ilman erillistä sopimusta käyttää palvelun sisältämiä tietoja Palvelun kanssa samanlaisen palvelun kehittämiseen, tuottamiseen tai markkinoille saattamiseen, jälleenmyydä palvelun sisältämiä tietoja kolmannelle osapuolelle tai käyttää Palvelua muuhun kaupalliseen tarkoitukseen. Lisäksi Käyttäjä sitoutuu olemaan ottamatta yhteyttä kehenkään palvelun käyttäjään kaupallisessa tai muussa elinkeinon harjoittamisen tarkoituksessa.

Vastuu

Palvelu tarjotaan sellaisena kuin se on. Palvelun saatavuutta, virheettömyyttä, luotettavuutta tai turvallisuutta ei taata. Palvelun ylläpitäjät tai sen tekijät eivät ole vastuussa mistään palvelun tai sen keskeytymisen aiheuttamista suorista, epäsuorista, erityisistä tai välillisistä vahingoista.

Muutokset

Pidätämme oikeuden muuttaa näitä käyttöehtoja päivittämällä tätä verkkosivua. Käyttäjät sitoutuvat muutoksiin käyttämällä palvelua, jonka vuoksi on suositeltavaa tarkistaa nämä käyttöehdot ajoittain.

Lisätietoja

Palvelun tuottaa Sports Connected Oy (y-tunnus 2262082-5). Lisätietoja support (at) nimenhuuto.com.

Sports Connected Oy
Lönnrotinkatu 42G 95
00180 Helsinki

Käyttämättömiä joukkueita poistetaan automaattisesti palvelusta. Käyttäjä voi myös tuhota omat tietonsa joukkueesta (ja palvelusta) kirjautumalla joukkueeseen ja oman profiilin kautta poistamalla tiedot. Tarvittaessa myös joukkueen manageri voi auttaa poistamaan tai muokkaamaan tietoja. Voit katsoa myös tarkemmat ohjeet "Miten poistan omat tietoni joukkueesta?" tai Miten poistan joukkuesivut?.

_session_idAnonyymi satunnainen tunnisteYlläpitää yhden käynnin HTTP-session.1 tunti
ref_trackAnonyymi tunniste ja viittaava linkkiTunnistaa sivustolle liikennettä ohjaavat kanavat tilastollista analyysia varten ja vanhentuneiden linkkien korjaamiseksi.5 vuotta
user_remember_[0-9]+Käyttäjätunnus ja salattu tunnisteTunnistaa sisäänkirjautuneen käyttäjän ja päästää joukkueen sivuille ilman uutta kirjautumista.6 kk
ad_[0-9a-z-]+Numero ja aikaleimaNumero kertoo bannerinäyttöjen määrän selaimessa. Numeroa käytetään näyttömäärien rajoittamiseen.1 viikko