Olemme aiemmin neuvoneet jakamaan erittäin suuret joukkueet pienempiin. Joukkuen jäsenille voi toki antaa eri rooleja, mutta esim. eri treeneissä / matseissa käyvät kannattaa jakaa eri ryhmiin.

1. Joukkueen pääsivu - tähän joukkueeseen kuuluvat kaikki pelaajat ja kannattajat yms. Täällä käydään läpi joukkueen yhteiset asiat.
  2. Harjoitusryhmä 1 - sivuilla on vain tätä harjoitusryhmää koskevat tapahtumat ja viestit. Vain tällä harjoitusryhmällä on mahdollisuus ilmoittautua tämän ryhmän tapahtumiin.
  3. Harjoitusryhmä 2 - sivuilla on vain tätä harjoitusryhmää koskevat tapahtumat ja viestit. Vain tällä harjoitusryhmällä on mahdollisuus ilmoittautua ryhmän 2 tapahtumiin.
  4. Harjoitusryhmä 3
  5. yms...

Managerina voit "hyppiä" joukkueiden välillä helposti ylävalikon avulla. Yksi pelaaja voi olla jäsenenä yhdessä tai useammassa joukkueessa. Kaikkien jokkueiden tapahtumat voi tuoda omaan kalenteriin, jolloin pysyy selvillä koko joukkueen tapahtumista.