Nettikalenteri ryhmille

Nimenhuuto.com on nettipalvelu joukkueille ja ryhmille. Palvelu on räätälöity auttamaan joukkueiden toimintaa ja aikatauluttamista, tapahtumien järjestämistä ja ilmoittautumisten tilastointia.

Nimenhuuto.comin käyttöönotto on nopeaa ja yksinkertaista. Valitse ryhmällesi nimi ja kirjoita oma nimesi ja sähköpostiosoitteesi. Saat sähköpostiisi kuittausmeilin ja palvelu on heti käyttövalmis.

Älä sählää sähköpostilla, vaan ota käyttöön Nimenhuuto.com.

Esimerkki joukkueen kuukausikalenterista

1. Saat omat sivut ja nettiosoitteen joukkueellesi. Maksutta!
  2. Tiedota tehokkaasti ja helposti joukkueen asioista.
  3. Koordinoi oman porukan pelit ja treenit joukkueen nettikalenterilla.
  4. Kerää ilmoittautumiset tapahtumiin yhdellä sivulla.
  5. Tiedota nopeasti myös viime hetken muutoksista.
  6. Jaa kaikkien joukkueen jäsenten kanssa tärkeät tiedostot ja kuvat.
  7. Järjestä joukkueen kokoonpano sopiviin ryhmiin.
  8. Kaikki tiedot ovat saatavilla vuorokauden ympäri.

Hanki joukkuesivut

Nimenhuuto.com on maksuton palvelu joukkueille. Tervetuloa mukaan!

Joukkueiden kalentereita

Nimenhuuto.comilla on kymmeniä tuhansia käyttäjiä ja kalentereissa 3.054.574 tapahtumaa, treeniä, matsia ynnä muuta. Ilmainen ryhmäkalenteri netissä ja kalenteriin saumattomasti liittyvä ilmoittautumisjärjestelmä ovat palvelun tärkeitä osia monelle ryhmälle, kaveriporukalle ja joukkueelle.

Käyttökohteita on useita, tässä esimerkkejä:

• Joukkueet merkitsevät kalenteriin vakiovuorot, treenit ja pelit sekä turnaukset ja keräävät ilmoittautumiset.
  • Kaveriporukat pitävät listaa yhteisistä tapahtumista, kuten vaikkapa saunaillat tai mökkireissut.
  • Kalastusporukat huolehtivat, että veneen käyttövuorot jakautuvat tasaisesti.
  • Opettajat keräävät läsnäolotilastot ja tiedottavat oppilaita aikatauluista ja ajankohtaisista asioista.
  • Liikuntapaikat vastaanottajat ilmoittautumiset jumppatunneille ja tiedottavat vapaista vuoroista.

Kalenterin voi julkistaa, jolloin tiedottaminen ja vaikkapa uusien jäsenten mukaansaaminen sujuisi helpommin. Tässä on esimerkkijoukkueemme Tenavat oma kuukausikalenteri.

Oman ryhmän kalenterin saa tarvittaessa näkymään myös widgetinä jolloin muulla sivulla. Alla esimerkki kalenteriwidgetistä, jossa näkyvät seuraavat tapahtumat, niiden ajankohta, osoite sekä ilmoittautuneiden määrä.

Tervetuloa mukaan! Perusta oma kalenteri täyttämällä tämä lomake.

Ota kiinni vastustajan etumatka

Hanki joukkuesivut