Nimenhuuto.com tarjoaa kotisivut joukkueellesi. Nämä sivut ovat helpot käyttää ja saavat joukkueen arjen toimimaan.

Nimenhuuto.com on suunniteltu joukkueiden ja ryhmien käyttöön. Jokainen joukkue voi tehdä omat Nimenhuuto-sivunsa, jotka toimivat tarvittaessa myös joukkueen monipuolisina kotisivuina. Palvelu automatisoi monia kotisivujen ylläpitoon liittyviä tehtäviä ja auttaa jakamaan päivitysvastuuta koko porukalle. Näin saat aktiiviset ja ajantasaiset sivut, joita joukkueen jäsenten on helppo käyttää.

Joukkueen juhlat

Kotisivujen suosituimpia ominaisuuksia

Joukkueen kokoonpano

Näe joukkueen jäsenten tiedot helposti yhdessä paikassa. Puhelinnumerot, sähkö­posti­osoitteet, pelipaidan numero, jne. Joukkue voi räätälöidä, mitä tietoja kerätään. Ja jokainen jäsen voi myös itse päivittää omat tietonsa.

Ilmoittautumiset

Ilmoittautumisjärjestelmä näyttää yhdellä silmäyksellä, keitä on tulossa mukaan illan treeneihin tai peliin, tai vaikkapa lähdössä ensi kuussa olevaan turnaukseen. Nopean Mukana/Ei mukana-ilmoittautumisen lisäksi jäsenet voivat jättää pikakommentteja.

Ryhmän kalenteri

Tee yhteinen kalenteri, jossa näkyvät pelit, harjoitukset ja muut joukkueen tapahtumat. Kalenterin voit myös ladata omaan henkilökohtaiseen kalenteriisi tai vaikka matkapuhelimeen.

Viestintä

Lähetä sujuvasti sähköposti- tai tekstiviestit joukkueen jäsenille. Osoitteet pysyvät automaattisesti ajantasalla, ja vastaukset tulevat siististi joukkueen omille sivuille. Tärkeät viestit voi myös jättää arkistoon, josta niitä on helppo tarkastaa myöhemmin.

Tietoturva

Joukkue päättää itse, mitä tietoja näkyy julkisesti. Kaikki muu on joukkueen omilla, salasanalla suojatuilla sivuilla, jonne eivät muut pääse. Vaikka joukkueurheilu on lähtökohtaisesti avointa, on jotkut asiat tärkeä pitää turvallisesti tallessa vaikkapa joukkueen materiaalipankissa.

Kuva-albumi

Lähetä kuvia joukkueen harjoituksista, peleistä ja vaikka turnausmatkoista koko porukan katsottavaksi joukkueen omaan kuva-albumiin. Voit järjestää kuvia kansioihin ja rakentaa hienoja kuvakokoelmia joukkueen sivuille. Ja lisäksi muut jäsenet pääsevät kommentoimaan kuvia!

Materiaalipankki

Kerää talteen tai jaa koko joukkueelle tärkeät dokumentit: pelikirja, lisenssinmaksulomake, joukkueen säännöt, pelipaitojen tilauslasku, jne. Materiaalipankista joukkueen jäsenet löytävät tarvittavat materiaalit ja kerrankin varmasti oikeina versioina.

Pelaajapörssi

Tee parilla klikkauksella ilmoitus Nimenhuuto.comin Pelaajapörssiin. Pelaajapörssissä suuri määrä joukkueita hakee uusia pelaajia mukaan porukkaan. Jos joukkueessasi on tilaa uusille kasvoille, niin Pelaajapörssistä niitä löytyy.

Karttalinkit

Kaikkiin tapahtumiin voi lisätä suuren määrän yksityiskohtaista tietoa tapahtuman tyypistä, alkamis­ajasta, kestosta ja lisätiedoista. Lisäksi voit helposti tehdä karttalinkin, jota klikkaamalla joukkueen jäsenet näkevät kartalla, missä kyseinen treeni tai peli tai muu tapahtuma pidetään.

Oma osoite

Joukkueesi saa oman verkko-osoitteen, joka on helppo muistaa. Osoitteet ovat muotoa joukkueen-nimi.nimenhuuto.com. Tämä yksi osoite riittää, ja pääset katsomaan kalenteria, lähettämään viestejä ja ilmoittautumaan tapahtumiin.

Sivuston hallinta

Voit säätää pelaajien roolit, tapahtumien tyypit, jäsenten lisätietokenttien nimet ja paljon muita parametreja juuri sellaisiksi, kuin teidän joukkueenne tarvitsee. Säätäminen onnistuu suoraan joukkueen sivuilta, eikä muokkauksia varten tarvitse lähetellä muutospyyntöjä. Saat sivustosta heti sellaisen, kuin haluat.

Osallistumistilastot

Ilmoittautumiset jäävät talteen joukkueen osallistumistilastoon. Tilastosta näet, ketkä olivat ahkerimmat treenajat, ketkä osallistuivat eniten joukkueen tapahtumiin, tai kuka kävi vain peleissä, mutta jätti harjoittelun lahjattomille.

Tee uusi

Joukkueen omat sivut helposti:
kirjoita vain joukkueen nimi
ja olet valmis