Herätä joukkueen kalenteri eloon ilmoittautumisjärjestelmällä

Tapahtumaan ilmoittautuneet

Helppokäyttöinen ja aina ajantasainen ilmoittautumisjärjestelmä kertoo, ketkä ovat tulossa paikalle, ja auttaa treenien tai pelikuvioiden suunnittelussa. Ilmoittautumiset ovat tarpeellinen lisä yhteisen kalenterin lisäksi.

Esimerkiksi aikuisjoukkueissa auttaa paljon, kun näkee illan treeneihin olevan tulossa hyvä porukka muitakin pelaajia.

Voit kerätä ilmoittautumisia erilaisiin tapahtumiin: harjoitukset ja pelit kattavat suurimman osan tyypillisen joukkueen tapahtumista, mutta lisäksi joukkueella voi olla räätälöityjä tapahtumia. Esimerkiksi turnausmatkoille tai saunailtoihin on mukava kerätä sitovat ilmoittautumiset ennen varausten tekemistä. Nimenhuuto.comissa voi määritellä viimeisen mahdollisen päivän ilmoittautumisille (ilmoittautumis-DL) sekä ilmoittautumisten maksimimäärän (max. IN).

Ilmoittautumiset hoituvat joukkueen sivulla. Kirjautuneet jäsenet voivat klikata itsensä joko IN tai OUT, ja lisätä tarvittaessa lyhyen kommentin ilmoittautumiseensa. Pelikaverit näkevät yhdellä silmäyksellä tulevien tapahtumien tilanteen, ja voivat ottaa osaa viestittelyyn.

Erikoispiirteenä on, että joukkueen jäsenet voivat päivittää myös toistensa ilmoittautumisia — tilanne pysyy mahdollisimman hyvin ajantasalla aina, vaikka joku kaveri ei netin ääreen pääsisikään! Ilmoittautumisten muutokset tallentuvat joukkueen jäsenten nähtäville, jotta tiedetään kuka ilmoitti kenet ja milloin.

Ilmoittautumisjärjestelmä ryhmille
Joukkueen ahkerimmat osallistujat
Henkilökohtainen osallistumistilasto

Entä jos tapahtumaan tulee muutos?

Jos paikka vaihtuu viime hetkellä tai kellonaika olikin vahingossa kesäajassa? Silloin kannattaa tietysti laittaa viesti joukkueelle, mutta Pro-paketin mukana saatte lisäksi mahdollisuus lähettää nopea tekstiviesti kaikille ko. tapahtumaan ilmoittautuneille. Tästä voi olla suuri ilo, kun vältetään hukkareissut ja saadaan kaikki halukkaat oikeaan aikaan oikeaan paikkaan.

Joukkue kokoon

Osallistumistilastoista hauskaa faktaa peliajan perusteeksi

Tilastonikkareiden iloksi ilmoittautumiset jäävät talteen joukkueen tapahtuma-arkistoon. Tilastoista näet, ketkä olivat joukkueen ahkerimmat treenaajat, peleihin osallistujat tai vaikkapa buffetinpitäjät. Joukkueet voivat käyttää tilastoja vaikkapa näin:

• Saunaillassa parhaan osallistujan palkintojen jakamiseen
  • Lasten joukkueissa peliajan jakamiseen reilusti niille, jotka eniten treenaavat (ja pappojen joukkueessa voi antaa vaihtopenkkiaikaa..)
  • Kustannusten jakamiseen treenivuoron käytön mukaisesti

Henkilökohtaisten vuositilastojen läpikäynti on yllättävän mukavaa puuhaa. Tilasto kertoo lahjomattomasti, kuinka ahkerasti on tullut osallistuttua, ja auttaa tulevan kauden tavoitteiden asettamisessa. Hyvää lisätsemppiä saa siitä, että päättää tässä kuussa osallistua vähintään 10% enemmän joukkueen treeneihin kuin vuosi sitten tähän aikaan!

Tee uusi

Joukkueen omat sivut helposti:
kirjoita vain joukkueen nimi
ja olet valmis