Badminto­joukkueita

Badminto on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on badminto. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne badminto­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan badminto­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin badmintojoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 13 ja niissä on yhteensä yli 260 pelaajaa.

Jo 13 badmintojoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

M-Sulkkis Nimenhuuto.com

M-Files Badminton Club - M-Sulkkis All M-Filers are welcome to join these games. Weekly shift on Wednesdays at Tampereen Tenniskeskus, Field 6.

Sulkapallo ja Badminton
Tampere

Badminton Etteplan Hyvinkää Nimenhuuto.com

Etteplan Hyvinkää's sponsored one-hour badminton shift for Etteplan employees.(2x fields) Occurs every Thursday from 17 to 18 (excluding summer break and holidays). At the moment we have a reservation on one court, number 3 &4.

Hyvinkää

Badies Nimenhuuto.com

Dubbel

Päivitetty noin 3 vuotta sitten

Helsingfors

Badminton Team A-Weekdays Nimenhuuto.com

Oulu

Badminton team Tali Wednesday Nimenhuuto.com

Nokian ex-harrastekerho, jossa pelaavat myös em. yrityksissä joskus aikaisemmin työskennelleet henkilöt. Talissa nelinpeli on yleisintä.

Seppo kirjoitti: Iski ikävä lentsu ja joudun jättämään pelit väliin tänään. Yt. Seppo (5 päivää sitten)

Helsinki Talin Tenniskeskus

NSC sports Nimenhuuto.com

Sport shift for NSC and JYFL people. We intend to play different games, like badminton, floorball, basketball, futsal, you name it. We do not expect players to be professionals in all the games, so come to play and have fun even if you had not played e.g. floorball before!

Joni kirjoitti: A kind reminder of today's sport shift! (6 päivää sitten)

Football, Floorball ja Badminton
Jyväskylä

Esports Family Badminton Nimenhuuto.com

Group rules: https://docs.google.com/document/d/1u3Hu9GsXI_MLvRPZaJfyGeT1Xor4OujRzu99h13qNKM/edit Payments update: https://m.shortreckonings.com/MG3FVTFL

Jussi kirjoitti: Welcome! This is an example message on your team's bulletin board. It's great to have your team onboard! If you have any questions, don't hesitate to contact: support@playerlineup.com Best, Jussi from support. PS: If you want, you can remove example messages and players from your team :) (8 kuukautta sitten)

Espoo

Badminton-by-invite-only Nimenhuuto.com

Improve your skills by playing with experienced players. This group can be joined by invite only.

Jussi kirjoitti: Welcome! This is an example message on your team's bulletin board. It's great to have your team onboard! If you have any questions, don't hesitate to contact: support@playerlineup.com Best, Jussi from support. PS: If you want, you can remove example messages and players from your team :) (30 päivää sitten)

Helsinki

Aalto Mech Bd Nimenhuuto.com

Badminton Team Dept. of Mechanical engineering Aalto university

Otto kirjoitti: Dear UniSport Otaniemi customer, UniSport Otaniemi’s multi-purpose hall and ballroom will be closed between May 1st and September 30th 2024 due to roof renovation. All regular reservations, club activities, companies or organizations’ other agreed rental services in UniSport Otaniemi will unfortu... (2 kuukautta sitten)

Otaniemi

MO badminton Nimenhuuto.com

Pekka kirjoitti: Hi All! Any one able to join the games already at 17:00 today? There are only 2 players coming then.... (2 kuukautta sitten)

Badminton Smaller group Nimenhuuto.com

Raghunath kirjoitti: Please vote before Friday 11 AM. I will cancel the excess court. (4 kuukautta sitten)

Espoo

Bädis Nimenhuuto.com

Borgå

FriOuluBad Nimenhuuto.com

Oulu, Finland

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Badmintojoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on badminto on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.