Hyväntekeväisyys­joukkueita

Hyväntekeväisyys on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on hyväntekeväisyys. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne hyväntekeväisyys­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan hyväntekeväisyys­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin hyväntekeväisyysjoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 7 ja niissä on yhteensä yli 140 pelaajaa.

Jo 7 hyväntekeväisyysjoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

PATRIA 33 VELJESPIIRI Nimenhuuto.com

Vapaaehtoinen hyväntekeväisyys: Käydä tervehtimässä sairaita, auttaa hädänalaisia, haudata kuolleet ja kasvattaa orvot

Eero kirjoitti: Tulen vaimoni kanssa (Noin kuukausi sitten)

LC-Kiiminki Nimenhuuto.com

LC-Kiiminki

Kiiminki

Vaatepuu Joukkue Nimenhuuto.com

Tämä on Vaatepuun tempausten ilmoittautumiseen tarkoitettu kanava. "Joukkueeseen" voi liittyä kuka tahansa, mutta osa tapahtumisesta on tarkoitettu vain Vaatepuun aktiivisille jäsenille.

Niina kirjoitti: Moi striimiin osallistuvat! Avataan linjat kuudelta, mutta varsinainen Vaatepuun kuulumiset osio klo 18.15 - 18.45. Tervetuloa mukaan! (8 kuukautta sitten)

Jooga, Hyväntekeväisyys ja Muu

LC Munkkiniemi Nimenhuuto.com

Munkkiniemen leijonaklubi. Kaikkea hyvaa Munkkiniemelle.

Päivitetty yli vuosi sitten

Töölön Leijonat Nimenhuuto.com

Lions Club Helsinki-Töölö ry

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

Palvelu ja hyväntekeväisyys

LC Nurmijärvi Kanerva Nimenhuuto.com

LC Nurmijärvi Kanerva on Nurmijärveläinen naisten klubi. Olemme toimineet jo vuodesta 1994 lähtien ja tavoitteemme on auttaa monipuolisesti alueemme apua tarvitsevia.

Vapaaehtoistyö ja Hyväntekeväisyys
Nurmijärvi

Lions Club Klaukkala Nimenhuuto.com

Hyväntekeväisyys ja Lions
Klaukkala

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Hyväntekeväisyysjoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on hyväntekeväisyys on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.