Kalastus­joukkueita

Kalastus on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on kalastus. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne kalastus­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan kalastus­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin kalastusjoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 3 ja niissä on yhteensä yli 60 pelaajaa.

Jo 3 kalastusjoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Stadin Kalajunnut Nimenhuuto.com

Suomen coolein kalastusseura, joka on suunnattu ensisijaisesti lapsille ja lapsiperheille. Seurassa touhutaan kivassa porukassa hyvällä hengessä lapsille ja nuorille suunnattu kalastustoiminta edellä. Iän karttuessa kehitellään toimintaa toiveiden mukaan aikuisillekin, joten seurassa voi pysyä niin kauan kuin veri vetää kalastuksen pariin.

Päivitetty yli vuosi sitten

Kalastus

Sukellusseura Calypso ry Nimenhuuto.com

Sukellusseura Calypso järjestää sukelluskursseja, intro-sukelluksia, leirejä, kuutti- ja norppatoimintaa lapsille ja nuorille sekä kouluttaa sukelluskouluttajia.

Ghita kirjoitti: Hei Hieman typerä kysymys joka on ehkä itsestään selvä, mutta maksetaanko käynnistä normaali uintikerta, vai riittääkö että on halliin aktiivinen uintikortti? (6 kuukautta sitten)

Sukellus ja Sukelluskalastus
Kirkkonummi

Vesijako Nimenhuuto.com

Kalastus
Espoo/Helsinki

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja