Kendo­joukkueita

Kendo on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on kendo. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne kendo­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan kendo­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin kendojoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 8 ja niissä on yhteensä yli 160 pelaajaa.

Jo 8 kendojoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

lebudo Nimenhuuto.com

Ilmoittautu Leppävaaran Budoseuran (Lebudo) tapahtumiin! Ilmoittautuminen on vapaaehtoista, tosin suotavaa, eikä myöskään ole sitovaa.

Joukkue etsii pelaajia: Ilmoittaudu mukaan!

Päivitetty vuosi sitten

Jodo, Iaido ja Kendo
Espoo

kkti Nimenhuuto.com

Helsingin Kendoseuran Ki-Ken-Tai-Icchin treeneihin ennakkoilmoittautuminen. Ennakkoilmoittatuminen on toistaiseksi pakollista. Mandatory preregistration for KKTI practice sessions.

Tea kirjoitti: Myöhässä. (1 päivä sitten)

Kendo
Helsinki

Rendaino Nimenhuuto.com

Turun kaupungin kendoseura, Rendaino ry. Tule harjoittelemaan kendoa, iaidoa ja jodoa.

Petteri kirjoitti: KOKOUSKUTSU (Lähetetty 23.4.2024) RENDAINO RY:N SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN KEVÄTKOKOUS Aika: ti 7.5.2024 n. klo 19.00 (kokous aloitetaan tasokokeen päätyttyä) Paikka: Aninkaisten koulutalo, A-sali | Turun ammatti-instituutti, Aninkaistenkatu 7, 20100 Turku Esityslista 1. Kokouksen avaus 2. Valitaan kokoukse... (1 päivä sitten)

Kendo ja Iaido
Turku

Claybay Nimenhuuto.com

Claybay Skeleguins on ammattimaisesti harjoitteleva jääkiekkojoukkue, joka on syntynyt lunastamaan kaupungin kalleimmat päänahat.

Päivitetty noin 6 vuotta sitten

Jääkiekko ja Kendopallo
Kuopio

HC Mean Machine Nimenhuuto.com

Miikka kirjoitti: Jos muitaki tulos (6 kuukautta sitten)

Jääkorona, Kendo ja Puista säätöä
Turku

Lepakkovuoro Nimenhuuto.com

Päivitetty noin 6 vuotta sitten

Sähly, Miekkailu, Kendo ja Salibandy
Jyväskylä

Viinikan Pallo Nimenhuuto.com

Viinikan kostein ja komein raittiusseura vuodesta 2010.

Jalkapallo ja Kendo
Viinikka, Tampere

Piwikisu Athletic Nimenhuuto.com

Voittoa tavoittelematon multitalentteja kuhiseva organisaatio, joka syntyi vitsistä ja kasvoi sanoin kuvailemattomaksi yhteisöllisyyden multihuipentumaksi.

Nea kirjoitti: Kuppa (12 kuukautta sitten)

Emäpallo, Belti, Väkivaltasähly, Nilkkaralli, Kendo ja Polttobelti
Siilinjärvi

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Kendojoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on kendo on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.