Kuntosali­joukkueita

Kuntosali on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on kuntosali. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne kuntosali­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan kuntosali­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin kuntosalijoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 4 ja niissä on yhteensä yli 80 pelaajaa.

Jo 4 kuntosalijoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

TSI-Kuntosaliryhmä Nimenhuuto.com

Tampereen Seudun Invalidit ry:n eli TSI:n kuntosaliryhmä. Kyseessä on matalan kynnyksen pilottitapahtuma, joka on yleensä ohjattu ryhmä ja toteutetaan yhteistyössä Premius Kuntoutus Tampereen kanssa heidän tiloissaan. Mahdollisuus itselle sopivaan harjoitteluun monipuolisilla laitteilla hyvässä porukassa. Sopii sekä pyörätuolinkäyttäjille tai käveleville osallistujille.

Sari kirjoitti: Terveisiä täältä espanjan auringosta. 🌞😎 (Noin 2 kuukautta sitten)

Kuntosali
Tarmpere

Wärtsilä Campus Sports Nimenhuuto.com

Community for Wärtsilä Helsinki Campus sport arrangements. “Please note that Nimenhuuto.com is an external service. Each Wärtsilä employee should register oneself to the service and read the privacy police and other instructions provided by the external service provider.” Welcome and play floorball every Tuesday at 17:00-18:00 in Hakaniemi together with Teboil and Nordea (Arena Center)!

Mikko kirjoitti: Hi, I will come by bike, so I'll meet you in the bouldering area. (6 kuukautta sitten)

Jooga, Kiipeily, Rantalentopallo, Kuntosali, Juoksu ja Morningboost
Helsinki

Beast2F Nimenhuuto.com

Seura järjestää eri tapahtumia, joista ilmoittelemme täällä, tapahtumat maksuttomia kaikille B2F jäsenille, ellei toiste mainita. Ilmoittaudu mukaan!

Joukkue etsii pelaajia: Seuramme pyörittää ulko gymiä! Liittymällä seuraamme voit maksua vastaan osal...

Mauri kirjoitti: Beast2F Sunnuntai 5.4 kello 15.30 1. Lämppä pyörillä 2. Tekniikka 3. Core 7x7x7 4. Loikka 5. Voima Mawe combo 6. Voima S2OH räkistä 7. Pakarat (Noin 15 tuntia sitten)

Kuntosali
Kirkkonummi

Nordea Endurance Nimenhuuto.com

Tervetuloa mukaan aamusporttailuun! Kevyttä aamureippailua Campukselta keskiviikkoisin kl 8 alkaen, lähdöt AKK7 pääovilta. Pääosin 30-60 min aamujuoksuina, kelien ja fiilisten mukaan voidaan ottaa myös muita lajeja. Welcome to join the morning sport session! Easy paced morning activities from Campus on Wednesdays from 8 am, departures from AKK7 main doors. Mainly 30-60 min morning runs, other sports can also be taken according to the weather and moods.

Sonja kirjoitti: Onko muita siis tulossa? :) Itse voisin 07:30 ottaa vajaan tunnin lenkin, ysiltä pitää olla palaverissa. (7 kuukautta sitten)

Juoksu, Polkujuoksu, Uinti ja Kuntosaliharjoittelu
Nordea Campus

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja