Petankki­joukkueita

Petankki on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on petankki. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne petankki­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan petankki­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin petankkijoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 7 ja niissä on yhteensä yli 140 pelaajaa.

Jo 7 petankkijoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Kallion Kirkas Nimenhuuto.com

Hyvä Fiilis - Pétanque, KK:n jäsenten satunnaisia tapaamisia varten, kun intoa riittää virallisten harkkojen ulkopuolella.

Joukkue etsii pelaajia: Kaikki uudet jäsenet tervetulleita. Ota yhteys esim. puheenjohtaja Pasiin. Yh...

Roope kirjoitti: tulossa, mutta en ihan 17:15 siellä. Mutta puoleen mennessä paikalla. (3 kuukautta sitten)

Helsinki, Kallio

Bitankki Nimenhuuto.com

Bitankin lisenssipelaajien kisakalenteri. Kalenteriosio puoliavoin, kommentit yms. vain kirjautuneille.

Sakari kirjoitti: Hei sinä syksyn 2023 ylimääräisiin BIT-perjantaivalmennuksiin osallistunut! Laita minulle ja Raulille vapaamuotoista palautetta koko syksyn osalta, olitpa sitten mukana kerran tai melkein joka kerta. Eli miltä itsestäsi tuntui, mikä oli hyvää ja mikä ei, mitä ehkä toivoisit vielä lisää tai paremm... (3 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Hpet Nimenhuuto.com

Pohjolan kaunein petankkihalli.

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Kuukeliukot Nimenhuuto.com

Teräskuulat saa kyytiä kun Kuukeliukot kokoontuu

Päivitetty melkein 3 vuotta sitten

Petankki Fuengirola Nimenhuuto.com

Tarkoituksena on edistää petankkiharrastusta aurinkorannikolla ja tuoda yhteen lajin harrastajia sekä petankkikilpailujen järjestäminen.

Päivitetty yli 4 vuotta sitten

Fuengirola

Nokikuulat Nimenhuuto.com

Nokian, alihankkijoiden, entisten työntekijöiden ja eläkeläisten petankkijoukkue. Pelaamme Helsingin petankkiliigassa 2-3 kertaa vuodessa (talvi, kesä, syys) ja joskus kisaamme muissakin kisoissa.

Henttaan Petankki Nimenhuuto.com

Päivitetty yli 2 vuotta sitten

Henttaa

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Petankkijoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on petankki on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.