Pyörätuolikoripallo­joukkueita

Pyörätuolikoripallo on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on pyörätuolikoripallo. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne pyörätuolikoripallo­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan pyörätuolikoripallo­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin pyörätuolikoripallojoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 1 ja niissä on yhteensä yli 20 pelaajaa.

Jo 1 pyörätuolikoripallojoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

tampere-ptkoris Nimenhuuto.com

Pyörätuolikoripalloa harrastetaan Tampereella kaksi kertaa viikossa. TSI ry:n vuorot ovat ma klo 18:30-20:00 (Höntsää ja pelailua) ja 17.11.2022 alkaen torstaina 18:30-20:00 nuoret/aloittelijat/kaikki innokkaat (kuntoa, tekniikkaa ja peliä). Harjoitukset ovat Hervannan vapaa-aikatalolla. Tule sinäkin mukaan kokeilemaan hienoa lajia! Vuorolla voi käydä kokeilemassa 1-2 kertaa ilman maksua ja sen jälkeen TSI ry:n jäseniltä peritään 25€ kausimaksu (syksy ja kevät erikseen). Jos et ole TSI ry:n jäsen, niin kausimaksu on 45€/kausi. Nuoret (alle 18v.) maksu on vapaaehtoinen. Huom! TSI:n jäsenet voivat osallistua samalla kausimaksulla myös muihin lajeihin esim. istumalentopallo ja sulkapallo.

Joukkue etsii pelaajia: Pyörätuolikoripallo sopii yleensä henkilöille, joilla on toimivat yläraajat j...

Päivitetty vuosi sitten

Pyörätuolikoripallo ja Wheelchair basketball

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja