Sauna­joukkueita

Sauna on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on sauna. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne sauna­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan sauna­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin saunajoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 4 ja niissä on yhteensä yli 80 pelaajaa.

Jo 4 saunajoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

SSKuuma Nimenhuuto.com

Saunaseura Kuuma ry

Juha kirjoitti: Tännekin mahtuu mukaan! Mun kyydissä pääsee Hyrylästä tms (Noin kuukausi sitten)

Saunaseura
Keski Uusimaa

Sundsbergin kyläsauna Nimenhuuto.com

Kylän aikuiset aloittavat viikon saunoen ja rentoutuen hyvässä seurassa ja loistavissa löylyissä rantasaunalla.

Saunailu ja Avantodippaus
Sundsberg

VIP Hockey Nimenhuuto.com

Antti kirjoitti: Jos Jyri kerkiää. Pakkanen taisi syödä puoliautomaatin kytkimen tai jotain.. (4 kuukautta sitten)

Jääkiekko, Saunaillat ja Rullakiekko
Kuopio

KuPPa Nimenhuuto.com

Päivitetty noin 5 vuotta sitten

Sähläys ja Saunaillat

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja