Seura­joukkueita

Seura on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on seura. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne seura­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan seura­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin seurajoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 4 ja niissä on yhteensä yli 80 pelaajaa.

Jo 4 seurajoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

SSKuuma Nimenhuuto.com

Saunaseura Kuuma ry

Juha kirjoitti: Hei, maksatteko 10 e konttisaunasta seuran tilille FI90 5800 1320 2323 24. Viitteeksi: konttisauna. t. Juha (2 päivää sitten)

Saunaseura
Keski Uusimaa

Topin polvet Nimenhuuto.com

Jt! Kivat sulle

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Seura
Jyväskylä

KeiKaJohto Nimenhuuto.com

TUL:n yleisseura vuodesta 1954

Yleisseura
Vantaa

HKKK 77 Nimenhuuto.com

HKKK 77 kurssikavereiden tapaamisille omistettu ilmoittautumisväylä. Tätä kautta voi perustaa tapahtumia ja ilmoittaa niistä ja ilmoittautua niihin.

Tarja kirjoitti: Hyvä ajankohta! Kiitos, Leo! (4 kuukautta sitten)

Hyvää ruokaa ja juomaa ja Hyviä keskusteluja oivallisessa seurassa

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja