Taekwondo­joukkueita

Taekwondo on hieno laji. Tämä lista kattaa ne joukkueet, joiden lajina on taekwondo. Joukkueita löytyy sekä tytöille ja pojille että naisilla ja miehille. Sarjatasot vaihtelevat puulaakisarjasta divariin ja liigaan.

Tsekkaa tästä listasta myös ne taekwondo­joukkueet, jotka hakevat uusia pelaajia riveihinsä. Pelaajapörssissä ilmoituksen julkaisseet joukkueet on merkattu erikseen. Katso sopiva joukkue ja ilmoittaudu mukaan taekwondo­peliin.

Toki merkkaamattomiinkin taekwondojoukkueisiin voi olla yhteydessä. Katso joukkueen yhteystiedot kyseisen porukan Nimenhuuto-sivulta. Joukkueen sivulta löytyy usein myös ikäluokka eli minkä ikäisten tai minä vuonna syntyneiden porukasta on kyse. Joukkueen Nimenhuuto-sivulla on tietoa myös pelipaikoista.

Ota Nimenhuuto.com käyttöön omalle joukkuelleesi, niin pääset hyödyntämään laajaa valikoimaa hyödyllisiä ominaisuuksia.

Tässä listassa joukkueita on 11 ja niissä on yhteensä yli 220 pelaajaa.

Jo 11 taekwondojoukkuetta käyttää Nimenhuutoa. Perusta oman joukkueen ilmaiset kotisivut.

Kanta-Espoon TKD Nimenhuuto.com

Kanta-Espoon Taekwondo ry. on taekwondo seura vuodesta 1996 Tulevalle aloituskurssille ilmoittautuminen käynnissä kaudelle 2024-2025 Menossa olevat kurssit uusille harrastajille alkaneet 2023 syyskuussa Kurssiajat uusille kaudella 2023-2024 Kannu, ma klo 17:45 (judosali 2) Kannu, ti klo 18:00 (judosali 2) Kannu, la klo 13:30 (judosali 1) Matalan kynnyksen kurssi, jonne voi tulla myös mukaan Mikkelän koululla, torstaisin klo 20:00 (liikuntasali) ----------------------------------------------- Tiedustelut ja mukaan liittyminen: info@kanta-espoontaekwondo.com tel: 0447993006 ----------------------------------------------- www.kanta-espoontaekwondo.com

Olli kirjoitti: Huomenna 4.4.2024 ei treenejä Mikkelän koululla. (22 päivää sitten)

Espoo, Kannu

Los Libidos Nimenhuuto.com

Välil

Markus kirjoitti: Ilya Mikheyev (Noin 2 kuukautta sitten)

Salibandy, Cheerleading, Taekwondo ja Kuorolaulu
Uganda

Porin Taekwondo Nimenhuuto.com

Porin TKD nimenhuuto poistuu käytöstä. Siirrymme uuteen järjestelmään 2023 alkupuolella. Siihen asti treeneihin saavutaan ilman ilmoittautumista. Ps. Uusi harjoitusaikataulu kotisivuilla. Voimassa 9.1.2023 alkaen.

Päivitetty yli vuosi sitten

Pori

Hipko Show Team Nimenhuuto.com

Hipkon ainoa ja aidosti mahtava Taekwondo Show Team! Instagram: @Hipkoshowteam Tiedustelut: santeri@hipko.fi

Päivitetty yli 4 vuotta sitten

Helsinki

Mukwan Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia: Taekwondoa kaikille harrastuksesta huippu-urheiluun Jyväskylän seudulla! www....

Jukka kirjoitti: Vähän myöhässä.... (4 kuukautta sitten)

Jyväskylä

saaristontaekwondo Nimenhuuto.com

Anna kirjoitti: Anna Erika + Bert (Noin 2 kuukautta sitten)

Taekwondo Vihti Dan Nimenhuuto.com

Olli kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (20 päivää sitten)

Vihti

Forssan taekwondo­ seura ry Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia

Forssa

Espoon ITF taekwondo Nimenhuuto.com

Taekwondo ja Itf
Espoo

EUROWON Nimenhuuto.com

Emma kirjoitti: Emma tog vaccinationen / otti rokotuksen (Noin kuukausi sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Jyväskylä

Vatado Nimenhuuto.com

Olli kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (7 kuukautta sitten)

Onko joukkueenne Nimenhuudossa?

Nimenhuuto on joukkueille räätälöity, suosittu nettipalvelu. Helppokäyttöisiä ominaisuuksia, kuten yhteinen kalenteri ja ilmoittautumiset.

Ota käyttöön!

Meillä on tosi hyvät kokemukset sivustosta. Porukka ilmoittautuu sitä kautta peleihin, eikä tarvita mitään sähköpostirumbia.

Piia Lähde-Lyytinen, joukkueenjohtaja

Taekwondojoukkueet kotipaikan mukaan

Joukkueita joiden laji on taekwondo on jo monessa kaupungissa. Tästä voit katsoa listat kotipaikan mukaan.

Eikö oma kaupunkisi ole listalla? Jos kaupunkisi joukkue löytyy Nimenhuuto.comin joukkuehaulla, niin tarkasta, että joukkueen kotipaikka on oikein merkitty. Jos joukkue ei vielä ole Nimenhuudossa, niin lähetä ihmeessä heille vinkki.